Gå til innhold

Er jeg sær og vanskelig nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har gått gjennom en litt vanskelig periode i det siste. Det går ut på at vi ikke har hatt sex på maange uker og problemer i sexlivet har vi hatt lenge.

Forrige søndag fant jeg ut at han hadde sexchattet med flere damer via mobilen om natten, mens han har vært "snill" og sovet med de to minste barna, slik at jeg kunne få sove i fred.

Vi hadde en skikkelig oppvask på søndag og han la seg langflat. Han hadde blitt fristet og syntes at det var pirrende. Etter mye tårer ble vi enige om å fortsette forholdet, siden alt fungerer veldig bra ellers, men at vi skal ha fokus på sexlivet og søke hjelp for det.

Det er mye som skjer i helgene fremover og kun denne helgen er uten planer. Men nå i kveld ringer selvfølgelig svigermor og vil komme fra fredag-mandag. Er jeg frekk om jeg sier at det ikke passer? Jeg føler at vi trenger denne helgen i ro som familie. Han hadde svart at han skulle snakke med meg og nå blir vel jeg familiens sorte får som avviser henne. Men jeg føler at vi må rydde opp internt, før vi mottar besøk.

For ordens skyld var vi på besøk hos henne forrige lørdag og vi møtes igjen om to uker.

Anonymous poster hash: 81542...f1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med mannen og få ham til å avvise henne!

Skrevet

Nei, det er ikke frekt. Dere trenger jo denne helgen som famile og få orden på samlivet. Dere er bedre tjent med det, enn at hun er der på besøk.. Med mindre dere kan få bedre tid sammen til å snakke om hun er der da? Bruke henne som barnevakt?

Anonymous poster hash: 61114...09c
Skrevet

Mannen min og jeg har gått gjennom en litt vanskelig periode i det siste. Det går ut på at vi ikke har hatt sex på maange uker og problemer i sexlivet har vi hatt lenge.

Forrige søndag fant jeg ut at han hadde sexchattet med flere damer via mobilen om natten, mens han har vært "snill" og sovet med de to minste barna, slik at jeg kunne få sove i fred.

Vi hadde en skikkelig oppvask på søndag og han la seg langflat. Han hadde blitt fristet og syntes at det var pirrende. Etter mye tårer ble vi enige om å fortsette forholdet, siden alt fungerer veldig bra ellers, men at vi skal ha fokus på sexlivet og søke hjelp for det.

Det er mye som skjer i helgene fremover og kun denne helgen er uten planer. Men nå i kveld ringer selvfølgelig svigermor og vil komme fra fredag-mandag. Er jeg frekk om jeg sier at det ikke passer? Jeg føler at vi trenger denne helgen i ro som familie. Han hadde svart at han skulle snakke med meg og nå blir vel jeg familiens sorte får som avviser henne. Men jeg føler at vi må rydde opp internt, før vi mottar besøk.

For ordens skyld var vi på besøk hos henne forrige lørdag og vi møtes igjen om to uker.

Han burde forstå selv at dere trenger tid for å rydde opp.

Syns helt klart at han kan si nei til henne.

Anonymous poster hash: 0a2d9...ba2

Skrevet

Takk for svar. Vil jo ikke fortelle henne hva som har skjedd. Ja, det blir mannen som må ordne opp. Hun kan ikke passe barna, for de to minste er veldig utrygge på henne.

Hi

Skrevet

Det passar ikkje altid så godt å ta i mot besøk heile helga, og spesiellt ikkje med så kort varsel.  Det er ikkje noko frekt å seie i frå om det.  Synes de har ein god grunn.

Skrevet

Takk for det, Soleia. :) Da blir det slik. Vil jo alltid gjøre alle fornøyde.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...