Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Noen som har erfaring?? Anonymous poster hash: 10636...87f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Haha, morsom du er Anonymous poster hash: 9c946...93b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, selvsagt er det greit.. 4åringen klarer sikkert å passe 2åringen til bv kommer......... Anonymous poster hash: e83c5...290
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Kommer jo an på fireåringens modenhet og... eh, nei, svaret er nei.. Anonymous poster hash: ef84a...13d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Ha ha jada sikkert Anonymous poster hash: 45b0b...fde
Gjest lykkeliggift Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Hehehe :-). Vi trengte en latter etter den kvelden det har vært her inne :-) Takk skal du ha HI :-)
Berta_78 Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg lot fireåringen passe toåringen en helg. La igjen 1000 kr. De gikk visst på kino og hygget seg, og så inviterte de noen kompiser over på lørdagskvelden. Yngste laget pizza mens eldste chillet foran TVen. Deilig å komme hjem, de hadde vasket veldig fint etter seg.
Tired mama Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Haha. Ja, synes jeg ser det. 4-åringen og 2-åringen som tar alt de finner og kaster veggimellom og eldste som overtaler minste til å bade i toalettet og som avslutter med å løpe naken rundt i gata (dette skjer hver gang vi snur ryggen til her i hvert fall). Morsom du, HI. ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg vet ikke hva som er riktig. Så det er sååå galt altså? Anonymous poster hash: 10636...87f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt! Anonymous poster hash: e4469...349
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 jeg håper virkelig detta var tull=) Anonymous poster hash: 0ced7...b69
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt! Anonymous poster hash: e4469...349 Jeg syns dette var rimelig drøyt også, men det var kansje en spøk?=) Anonymous poster hash: 0ced7...b69
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt! Anonymous poster hash: e4469...349 Jeg syns dette var rimelig drøyt også, men det var kansje en spøk?=) Anonymous poster hash: 0ced7...b69 haha,ja absolutt en spøk!! Stakkars 6 åringen min,skal slippe å være barnevakt for slike unge småsøsken!hadde vært helt uaktuelt! jeg trodde bare at HIs innlegg var tull,derfor hoppa jeg på jeg også Anonymous poster hash: e4469...349
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt! Anonymous poster hash: e4469...349 Jeg syns dette var rimelig drøyt også, men det var kansje en spøk?=) Anonymous poster hash: 0ced7...b69 haha,ja absolutt en spøk!! Stakkars 6 åringen min,skal slippe å være barnevakt for slike unge småsøsken!hadde vært helt uaktuelt! jeg trodde bare at HIs innlegg var tull,derfor hoppa jeg på jeg også Anonymous poster hash: e4469...349 hehe, jeg gikk nesten rett på=) Anonymous poster hash: 0ced7...b69
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 Ingenting forundrer meg lenger.. Man skal også høre MYE før ørene faller av nå til dags Men, nei, så klart ikke greit! Anonymous poster hash: a6a12...3ee
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis du ønsker å miste omsorgsevnen for barna dine så vil jeg si at det er rett vei å gå ja Anonymous poster hash: 527fe...3df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis du ønsker å miste omsorgsevnen for barna dine så vil jeg si at det er rett vei å gå ja Anonymous poster hash: 527fe...3df Mente omsorgsRETT, hehe Anonymous poster hash: 527fe...3df
*Miss Marple* Skrevet 25. oktober 2013 #19 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg vet ikke hva som er riktig. Så det er sååå galt altså? Anonymous poster hash: 10636...87f Er det dine barn du lurer på dette om?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 Bare husk å legge igjen bilnøklene så de får handla på butikken for deg i samme slengen. Anonymous poster hash: b1ed6...e3a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. oktober 2013 #21 Skrevet 25. oktober 2013 selvsagt! Vi syr alt for store puter under armene til ungene nå til dags. Men som hun over her sier, husk å legge igjen bilnøklene så de kommer seg avgårde hvis du trenger å bli henta eller noe Fyllekjøring vil vi ikke ha noe av
☆☆☆ Skrevet 25. oktober 2013 #22 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, kan vel nesten reise til syden med barna aleine heime når dei er såpass gamle..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #23 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg tenkte at 4 og 2 åringen kunne overnatte alene hjemme en dag, denne helgen... Anonymous poster hash: 10636...87f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #24 Skrevet 25. oktober 2013 Barna har godt av å få litt ansvar, det vokser de på. Ei hel helg synes jeg er litt mye for en fireåring, men se ditt barn an. Du er mor, og du vet best. Anonymous poster hash: 23b7f...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå