Gå til innhold

Ok, at 4.åring passer 2.åring noen timer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring?? 



Anonymous poster hash: 10636...87f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, morsom du er

 

Anonymous poster hash: 9c946...93b

Skrevet

Ja, selvsagt er det greit.. 4åringen klarer sikkert å passe 2åringen til bv kommer.........



Anonymous poster hash: e83c5...290
Skrevet

Kommer jo an på fireåringens modenhet og... eh, nei, svaret er nei..

 

Anonymous poster hash: ef84a...13d

Skrevet

Ha ha jada sikkert

 

Anonymous poster hash: 45b0b...fde

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Hehehe :-). Vi trengte en latter etter den kvelden det har vært her inne :-)

 

Takk skal du ha HI :-)

Skrevet

Jeg lot fireåringen passe toåringen en helg. La igjen 1000 kr. De gikk visst på kino og hygget seg, og så inviterte de noen kompiser over på lørdagskvelden. Yngste laget pizza mens eldste chillet foran TVen. Deilig å komme hjem, de hadde vasket veldig fint etter seg.

Skrevet

Haha.

 

Ja, synes jeg ser det. 4-åringen og 2-åringen som tar alt de finner og kaster veggimellom og eldste som overtaler minste til å bade i toalettet og som avslutter med å løpe naken rundt i gata (dette skjer hver gang vi snur ryggen til her i hvert fall).

 

Morsom du, HI. ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er riktig. Så det er sååå galt altså? 



Anonymous poster hash: 10636...87f
Skrevet

her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt!



Anonymous poster hash: e4469...349
Skrevet

jeg håper virkelig detta var tull=)



Anonymous poster hash: 0ced7...b69
Skrevet

 

her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt!

 

Anonymous poster hash: e4469...349

 

Jeg syns dette var rimelig drøyt også, men det var kansje en spøk?=)

 

Anonymous poster hash: 0ced7...b69

Skrevet

 

 

her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt!

 

Anonymous poster hash: e4469...349

 

Jeg syns dette var rimelig drøyt også, men det var kansje en spøk?=)

 

Anonymous poster hash: 0ced7...b69

 

haha,ja absolutt en spøk!!

Stakkars 6 åringen min,skal slippe å være barnevakt for slike unge småsøsken!hadde vært helt uaktuelt!

 

jeg trodde bare at HIs innlegg var tull,derfor hoppa jeg på jeg også ;)

 

Anonymous poster hash: e4469...349

Skrevet

 

 

 

her passer 6åringen 3-åringen og 1-åringen mens jeg tar meg en kaffe nede i byen.blir jo borte i kun et par timer,såpass må han klare...!har med mobilen da selvsagt!

 

Anonymous poster hash: e4469...349

 

Jeg syns dette var rimelig drøyt også, men det var kansje en spøk?=)

 

Anonymous poster hash: 0ced7...b69

 

haha,ja absolutt en spøk!!

Stakkars 6 åringen min,skal slippe å være barnevakt for slike unge småsøsken!hadde vært helt uaktuelt!

 

jeg trodde bare at HIs innlegg var tull,derfor hoppa jeg på jeg også ;)

 

Anonymous poster hash: e4469...349

 

hehe, jeg gikk nesten rett på=)

 

Anonymous poster hash: 0ced7...b69

Skrevet

Ingenting forundrer meg lenger.. Man skal også høre MYE før ørene faller av nå til dags :P Men, nei, så klart ikke greit!



Anonymous poster hash: a6a12...3ee
Skrevet

Hvis du ønsker å miste omsorgsevnen for barna dine så vil jeg si at det er rett vei å gå ja :P



Anonymous poster hash: 527fe...3df
Skrevet

 

Hvis du ønsker å miste omsorgsevnen for barna dine så vil jeg si at det er rett vei å gå ja :P

 

Anonymous poster hash: 527fe...3df

 

 

Mente omsorgsRETT, hehe :)

 

Anonymous poster hash: 527fe...3df

Skrevet

 

Jeg vet ikke hva som er riktig. Så det er sååå galt altså? 

 

Anonymous poster hash: 10636...87f

 

Er det dine barn du lurer på dette om?

Skrevet

Bare husk å legge igjen bilnøklene så de får handla på butikken for deg i samme slengen.



Anonymous poster hash: b1ed6...e3a
Skrevet

selvsagt! Vi syr alt for store puter under armene til ungene nå til dags. Men som hun over her sier, husk å legge igjen bilnøklene så de kommer seg avgårde hvis du trenger å bli henta eller noe :P Fyllekjøring vil vi ikke ha noe av :)

Skrevet

Ja, kan vel nesten reise til syden med barna aleine heime når dei er såpass gamle..

Skrevet

Jeg tenkte at 4 og 2 åringen kunne overnatte alene hjemme en dag, denne helgen...  :)



Anonymous poster hash: 10636...87f
Skrevet

Barna har godt av å få litt ansvar, det vokser de på.

 

Ei hel helg synes jeg er litt mye for en fireåring, men se ditt barn an. Du er mor, og du vet best.

 

Anonymous poster hash: 23b7f...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...