Gå til innhold

Hvordan ser jeg ut som er 175cm og 73kg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fniiis:)

Anonymous poster hash: c5808...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har smal overkropp, b-cup, litt brede hofter og kraftige lår. :)

Anonymous poster hash: efab8...09a
Skrevet

Jeg tror du har smal overkropp, b-cup, litt brede hofter og kraftige lår. :)Anonymous poster hash: efab8...09a

Det første du sier stemmer faktisk:) men, hva legger du i kraftige lår?:) sånn i cm.

Skrevet

Jeg er omtrent lik høyde og vekt. Jeg har tynn ben og armer og stor mage og hofter, hater det...

Anonymous poster hash: d730b...6b2

Skrevet

Jeg tror du har smal overkropp, b-cup, litt brede hofter og kraftige lår. :)Anonymous poster hash: efab8...09a

Det første du sier stemmer faktisk:) men, hva legger du i kraftige lår? :) sånn i cm.

Jeg har ingen begrep om hvor bredt et lår er i cm, ikke mitt eget engang så det kan jeg ikke svare på :P Men et kraftig lår er et lår som ikke er spesielt slankt, ikke er "fett" men kraftig bare.. æsj, vet ikke hvordan jeg skal forklare det :P

Skrevet

Da vil jeg si du ser nok litt stor ut, men ikke tjukk

Anonymous poster hash: 3e19f...f3e
Skrevet

Det første du sier stemmer faktisk:) men, hva legger du i kraftige lår? :) sånn i cm.Anonymous poster hash: c5808...fd3

Jeg har ingen begrep om hvor bredt et lår er i cm, ikke mitt eget engang så det kan jeg ikke svare på :P Men et kraftig lår er et lår som ikke er spesielt slankt, ikke er "fett" men kraftig bare.. æsj, vet ikke hvordan jeg skal forklare det :PAnonymous poster hash: efab8...09a

Bra gjettet:)

Skrevet

da er du faktisk akkurat på min størrelse nå... :) er 36+5 uker idag :D

Anonymous poster hash: 5e259...348
Skrevet

Det første du sier stemmer faktisk:) men, hva legger du i kraftige lår? :) sånn i cm.Anonymous poster hash: c5808...fd3
Jeg har ingen begrep om hvor bredt et lår er i cm, ikke mitt eget engang så det kan jeg ikke svare på :P Men et kraftig lår er et lår som ikke er spesielt slankt, ikke er "fett" men kraftig bare.. æsj, vet ikke hvordan jeg skal forklare det :PAnonymous poster hash: efab8...09a

Bra gjettet:)

Hehe, hadde jeg rett?? :D

Skrevet

Bra gjettet:)Anonymous poster hash: c5808...fd3

Hehe, hadde jeg rett?? :DAnonymous poster hash: efab8...09a

Jepp:)

Skrevet

da er du faktisk akkurat på min størrelse nå... :) er 36+5 uker idag :DAnonymous poster hash: 5e259...348

Jeg er 0 dager på vei, men har tatt av 30kg på 1år så er ganske fornøyd nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...