Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 ? Anonymous poster hash: 1819d...7d0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 . Anonymous poster hash: 1819d...7d0
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Hvis du tenker på jentenavnet Vilja, så synes jeg det er ganske fint.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Veldig fint! Liker også Silja! Anonymous poster hash: de7de...75d
MammantilNurket Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker på "Vilja-sangen" fra "Den Glade Enke" Fint navn!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Mi lille heter Vilja:) så jeg elsker jo det navnet:) Anonymous poster hash: a44fb...ece
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Nydelig! Anonymous poster hash: 14787...8d4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 tommel opp! Anonymous poster hash: 1924a...609
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg liker det! Liker også Silja og Silje Anonymous poster hash: 7d693...4cf
Kremtopp Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Liker Lilja bedre, men så har jeg en datter som heter det også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå