Gå til innhold

Hva syns dere om Vilja?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 1819d...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 1819d...7d0

Skrevet

Hvis du tenker på jentenavnet Vilja, så synes jeg det er ganske fint.

Skrevet

Veldig fint! Liker også Silja!

 

Anonymous poster hash: de7de...75d

Skrevet

Tenker på "Vilja-sangen" fra "Den Glade Enke" :) Fint navn!

Skrevet

Mi lille heter Vilja:) så jeg elsker jo det navnet:)



Anonymous poster hash: a44fb...ece
Skrevet

Nydelig!

 

Anonymous poster hash: 14787...8d4

Skrevet

tommel opp!



Anonymous poster hash: 1924a...609
Skrevet

Jeg liker det! Liker også Silja og Silje :)



Anonymous poster hash: 7d693...4cf
Skrevet

Liker Lilja bedre, men så har jeg en datter som heter det også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...