Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Hvilken anbefaler dere? Erfaringer? Anonymous poster hash: 1e64e...7df
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg anbefaler å bruke et teppe i stedet for. Mye lettere å regulere temperaturen ettersom det blir varmt i bilen. Vi brukte aldri noe annet. Har en venninne som hadde bilstolpose og babyene hennes har alltid vært alt for varme når hun kommer frem dit hun skal, selv uten annet enn vanlige inneklær under. Anonymous poster hash: 7b67f...2df
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er storfornøyd med min voksi move! Er ikke enig i svaret over. Det er bare å dra ned glidlåsen når det blir litt varmere i bilen. Ikke større problem enn det syns det er super kjekt å bare legge minste mann rett i posen om morgenen når den største skal i bhg. Anbefales fra min side Anonymous poster hash: 53464...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå