Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Av en eller annen grunn synes mannen vi skal kjøpe oss nettbrett. Jeg er helt grønn på sånne nymotens dingser, og hater å sette meg inn i nye ting. Men skal vi først ha, så vil jeg jo gjerne kunne bruke det litt jeg også. Så hvilken type er enklest å bruke for folk som ikke har peiling? (Tenk deg at du skal anbefale et nettbrett til bestemora di...) Anonymous poster hash: b342d...f0a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 De fleste er veldig enkle, er egentlig bare som en stor smarttelefon (som jeg regner med at du allerede har) Ipad er jo en sikker vinner, til og med 3åringen kan denne, og har kunnet den i over 1år nå. Galaxy tab er jo og bra, men jeg personlig liker den ikke. Syns den er treg og dårlig sammenlignet med ipad. Anonymous poster hash: bb29c...487
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Ipad har vel den beste brukervennligheten. Bestemor på 73 (som fortsatt ikke skjønner hvordan kontantkortet får plass i Mobilen) og ungene skjønner den.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Tusen takk for svar. Nei, jeg har faktisk ikke smarttelefon, jeg er livredd for dem. HI Anonymous poster hash: b342d...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå