Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Pastor and right-wing activist Kevin Swanson urged his radio show listeners to refrain from purchasing Girl Scout cookies because the organization promotes “lesbianism.”“Please, I beg of you, stop buying Girl Scout cookies,” Swanson said during his Monday radio broadcast.“I’d say you ought to say no to the Girl Scout cookies,” Swanson told listeners. “I don’t want to support lesbianism, I don’t want to support Planned Parenthood and I don’t want to support abortion, and if that be the case I’m not buying Girl Scout cookies.”...Swanson later added in his radio broadcast that the Girl Scouts organization is creating a generation of independent women who support a “communist in the White House” and promote the “gay and lesbian agenda.”http://www.msnbc.com/msnbc/girl-scouts-promote-lesbianism-says-pastorUff da, speideren som var så uskyldig når jeg var liten. Da gikk vi turer i skog og mark og lærte oss å lese kart og kompass, overnattet ute i naturen. Anonymous poster hash: 6d8a9...4fc
☆☆☆ Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Fantastisk at det går an å vere så ignorant..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Jøss....ble ikke lesbisk jeg Anonymous poster hash: 8bff9...475
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 hahaha jeg får seriøst vondt i hodet av holdningene til visse religiøse overhoder rundt i denne verden. Ifølge en saudisk prest så blir eggstokkene ødelagt og ungene kan få misdannelser om kvinner kjøre bil...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, lesber blir jo gravide med hverandre og tar abort i hytt og pine. Anonymous poster hash: 7baaa...c36
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Hahahahaha, er det mulig!!!!???? Det var nytt for meg, men godt å vite da! Anonymous poster hash: b3d72...ec5
Gilette Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Er pga sånne personer vi har vær varsom plakaten.
Todii Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, visste du ikke det? Det er jo noe alle vet! For en dårlig mor du er!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Jøss....ble ikke lesbisk jeg Anonymous poster hash: 8bff9...475 Ikkje eg heller Anonymous poster hash: 521e6...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå