Tante Gustava Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Barnas kusine skal sitte barnevakt. Hun er 18 år, barna er 4 og 5. Hun kommer kl 19, skal følge de på badet og legge de, og så være her til vi kommer hjem ca 01 tenker jeg. Hva tenker dere er grei betaling? Tidligere har vi kun hatt besteforeldre som barnevakt og de har ikke fått betalt, så derfor aner jeg ikke hva som er gjengs pris. Vi kjøper selvsagt inn drikke og snop til kvelden Takk for innspill!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Ville ha gitt 500 Anonymous poster hash: dca91...d32
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 500 Anonymous poster hash: 59538...7bc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Blir fort voldsomt dyrt og for en gangs skyld syntes vel kusinen det er stas å kunne stille opp. Slik man gjør for familie, men samtidig er det jo hyggelig å kunne gi litt for det. Kommer ann på økonomien deres. Vi hadde aldri hatt råd til å betale 500. Tenker 300-400,- er greit :-) Anonymous poster hash: 7b01e...713
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 300 :-) Anonymous poster hash: 4a4b8...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå