Gå til innhold

Betaling barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnas kusine skal sitte barnevakt. Hun er 18 år, barna er 4 og 5. Hun kommer kl 19, skal følge de på badet og legge de, og så være her til vi kommer hjem ca 01 tenker jeg. Hva tenker dere er grei betaling?

 

Tidligere har vi kun hatt besteforeldre som barnevakt og de har ikke fått betalt, så derfor aner jeg ikke hva som er gjengs pris.

Vi kjøper selvsagt inn drikke og snop til kvelden :) Takk for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha gitt 500

 

Anonymous poster hash: dca91...d32

Skrevet

500 :)



Anonymous poster hash: 59538...7bc
Skrevet

Blir fort voldsomt dyrt og for en gangs skyld syntes vel kusinen det er stas å kunne stille opp. Slik man gjør for familie, men samtidig er det jo hyggelig å kunne gi litt for det. Kommer ann på økonomien deres. Vi hadde aldri hatt råd til å betale 500. 
Tenker 300-400,- er greit :-)



Anonymous poster hash: 7b01e...713
Skrevet

300 :-)

 

Anonymous poster hash: 4a4b8...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...