Gå til innhold

10 uker og drikker minimum 1200 ml mme.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får 200 ml til hvert måltid og har 7 måltider i døgnet. Drikker som regel opp til hvert måltid. Har hørt at de ikke skal drikke mer en 1 liter i døgnet. Noen som vet?

 

Anonymous poster hash: 4e034...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oim det var mye?!? :o Har hørt de har gått bort fra den "regelen" nå, så er nok ikke farlig :) Trodde min var storeter jeg, han spiste 150mlx6 fra han var 5-6 uker gammel, og han la på seg MYE. Men nå er han nesten 5 mnd og spiser 180x5 :) 



Anonymous poster hash: 7e828...ba6
Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Hehe ja glad i mat. Det var bra de har gått vekk fra den regelen. For kan jo ikke sulte han og det er jo alt for tidlig med grøt.

Skrevet

Det er altfor mye! Hva sier helsesøster til det? De skal ikke ha mer enn 1000 ml i døgnet, så det bør settes inn tiltak.

 

Anonymous poster hash: 79219...0b7

Skrevet

Gi barnet mat til det er mett og fornøyd! Enten det er pupp eller flaske!



Anonymous poster hash: cb204...9b0
Skrevet

Får smukk. Men begynner og skrike hver 3 time etter mat. Og roer seg ikke før maten blir servert. Går ca 4-5 timer om natten uten mat. Hvilke tiltak tenker du da?

 

Anonymous poster hash: 4e034...512

Skrevet

Det er altfor mye! Hva sier helsesøster til det? De skal ikke ha mer enn 1000 ml i døgnet, så det bør settes inn tiltak.

 

Anonymous poster hash: 79219...0b7

Hvilke tiltak vil du sette inn? Nekte babyen mat?

 

Mitt matvrak har også spist sånn som din. Når han nærmet seg 4 mnd begynte jeg å gi litt velling i flaska og det metter bedre så nå har han gått ned fra 210 til 180 :-)

 

En helt gjennomsnittlig gutt både i lengde og vekt...

Skrevet

 

Det er altfor mye! Hva sier helsesøster til det? De skal ikke ha mer enn 1000 ml i døgnet, så det bør settes inn tiltak.

 

Anonymous poster hash: 79219...0b7

Hvilke tiltak vil du sette inn? Nekte babyen mat?

 

Mitt matvrak har også spist sånn som din. Når han nærmet seg 4 mnd begynte jeg å gi litt velling i flaska og det metter bedre så nå har han gått ned fra 210 til 180 :-)

 

En helt gjennomsnittlig gutt både i lengde og vekt...

En mulighet er å gi mat bare hver fjerde time, og samme mengde. Da får man ned mengden.

 

Anonymous poster hash: 79219...0b7

Skrevet

Min første fulgte anbefalingene på pakken hele veien.

 

Nr 2 drakk 200ml per flaske fra 3 uker. Aldri hatt økedøgn, og var aldri fornøyd med mindre.

 

Like normalt begge deler:) Barna krever det de trenger:)

Skrevet

Jeg hadde også mme gutt. Skjønte på min hs at noen drikker veldig mye fordi flaskehullet er så stort, at han bare må svelge unna? Kanskje han hadde blitt fornøyd med mindre hvis det gikk litt saktere? (Altså mindre hull på flasken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...