Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Får 200 ml til hvert måltid og har 7 måltider i døgnet. Drikker som regel opp til hvert måltid. Har hørt at de ikke skal drikke mer en 1 liter i døgnet. Noen som vet? Anonymous poster hash: 4e034...512
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Oim det var mye?!? Har hørt de har gått bort fra den "regelen" nå, så er nok ikke farlig Trodde min var storeter jeg, han spiste 150mlx6 fra han var 5-6 uker gammel, og han la på seg MYE. Men nå er han nesten 5 mnd og spiser 180x5 Anonymous poster hash: 7e828...ba6
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Hehe ja glad i mat. Det var bra de har gått vekk fra den regelen. For kan jo ikke sulte han og det er jo alt for tidlig med grøt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Det er altfor mye! Hva sier helsesøster til det? De skal ikke ha mer enn 1000 ml i døgnet, så det bør settes inn tiltak. Anonymous poster hash: 79219...0b7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Gi barnet mat til det er mett og fornøyd! Enten det er pupp eller flaske! Anonymous poster hash: cb204...9b0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Får smukk. Men begynner og skrike hver 3 time etter mat. Og roer seg ikke før maten blir servert. Går ca 4-5 timer om natten uten mat. Hvilke tiltak tenker du da? Anonymous poster hash: 4e034...512
skjotta Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Det er altfor mye! Hva sier helsesøster til det? De skal ikke ha mer enn 1000 ml i døgnet, så det bør settes inn tiltak. Anonymous poster hash: 79219...0b7 Hvilke tiltak vil du sette inn? Nekte babyen mat? Mitt matvrak har også spist sånn som din. Når han nærmet seg 4 mnd begynte jeg å gi litt velling i flaska og det metter bedre så nå har han gått ned fra 210 til 180 :-) En helt gjennomsnittlig gutt både i lengde og vekt...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Det er altfor mye! Hva sier helsesøster til det? De skal ikke ha mer enn 1000 ml i døgnet, så det bør settes inn tiltak. Anonymous poster hash: 79219...0b7 Hvilke tiltak vil du sette inn? Nekte babyen mat? Mitt matvrak har også spist sånn som din. Når han nærmet seg 4 mnd begynte jeg å gi litt velling i flaska og det metter bedre så nå har han gått ned fra 210 til 180 :-) En helt gjennomsnittlig gutt både i lengde og vekt... En mulighet er å gi mat bare hver fjerde time, og samme mengde. Da får man ned mengden. Anonymous poster hash: 79219...0b7
Bananen Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Min første fulgte anbefalingene på pakken hele veien. Nr 2 drakk 200ml per flaske fra 3 uker. Aldri hatt økedøgn, og var aldri fornøyd med mindre. Like normalt begge deler:) Barna krever det de trenger:)
min<3 Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg hadde også mme gutt. Skjønte på min hs at noen drikker veldig mye fordi flaskehullet er så stort, at han bare må svelge unna? Kanskje han hadde blitt fornøyd med mindre hvis det gikk litt saktere? (Altså mindre hull på flasken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå