Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Vi kjøper en liten gave til hverandre til jul. Vi er 9 damer som jobber sammen. Er snakk om en gave til maks 50 kr. I år har jeg vært på KID og kjøpt en liten telysestake og så skal jeg lage hjemmelagede fløtekarameller. Hadde du blitt glad for en slik gave fra en kollega? Vi aner jo ikke hvordan de andre har det hjemme, så det er jo vanskelig å vite om det passer. Men tenkte en liten telysestake kan nå plasseres i et skap om man ikke liker den. Anonymous poster hash: 5435f...f33
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Vi tenner sjelden lys hos oss, men jeg hadde blitt veldig glad for hjemmelagede karameller Anonymous poster hash: a6003...eaf
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Vi tenner sjelden lys hos oss, men jeg hadde blitt veldig glad for hjemmelagede karameller Anonymous poster hash: a6003...eaf He he, totalt motsatt av meg. Jeg kan fint tenne 8 - 10 telys om kvelden. Har også nå 3 store kubbelys inne i peisen som jeg tenner om kvelden for kosen sin del før det er kaldt nok til å måtte fyre. Synes stearinlys gir en koselig stemning. Anonymous poster hash: 5435f...f33
*Miss Marple* Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Kjempekoselige gaver Så hyggelig det høres ut som dere har det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Kjempekoselige gaver Så hyggelig det høres ut som dere har det. Ja, vi har det veldig bra på jobben. selv om vi er så mange damer er der ingen intriger eller krangling. Alle går godt overens og vi jobber veldig bra sammen. Trivselsfaktoren er veldig høy hos oss, veldig få sykemeldinger og syke og ingen som slutter. Anonymous poster hash: 5435f...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå