Gå til innhold

Gave til kollegaer til jul


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøper en liten gave til hverandre til jul. Vi er 9 damer som jobber sammen. Er snakk om en gave til maks 50 kr.

 

I år har jeg vært på KID og kjøpt en liten telysestake og så skal jeg lage hjemmelagede fløtekarameller.

 

Hadde du blitt glad for en slik gave fra en kollega?

 

Vi aner jo ikke hvordan de andre har det hjemme, så det er jo vanskelig å vite om det passer. Men tenkte en liten telysestake kan nå plasseres i et skap om man ikke liker den.

 



Anonymous poster hash: 5435f...f33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenner sjelden lys hos oss, men jeg hadde blitt veldig glad for hjemmelagede karameller :D



Anonymous poster hash: a6003...eaf
Skrevet

 

Vi tenner sjelden lys hos oss, men jeg hadde blitt veldig glad for hjemmelagede karameller :D

 

Anonymous poster hash: a6003...eaf

 

He he, totalt motsatt av meg. Jeg kan fint tenne 8 - 10 telys om kvelden. Har også nå 3 store kubbelys inne i peisen som jeg tenner om kvelden for kosen sin del før det er kaldt nok til å måtte fyre. Synes stearinlys gir en koselig stemning.  

 

Anonymous poster hash: 5435f...f33

Skrevet

Ja, veldig glad for begge deler :)

Skrevet

Kjempekoselige gaver :)

 

Så hyggelig det høres ut som dere har det.

Skrevet

Kjempekoselige gaver :)

 

Så hyggelig det høres ut som dere har det.

 

Ja, vi har det veldig bra på jobben. selv om vi er så mange damer er der ingen intriger eller krangling. Alle går godt overens og vi jobber veldig bra sammen. Trivselsfaktoren er veldig høy hos oss, veldig få sykemeldinger og syke og ingen som slutter.

 

Anonymous poster hash: 5435f...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...