Gå til innhold

Er dette "nok" trim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går tur 45-60 min hver ukedag med tvillingvogn (35 kg). Går raskt og jogger opp bakkene. Det er mange bakker!

Akkurat nå er det det jeg får til i den hektiske hverdagen med tvillinger og storebror +en mann som er mye borte. Forbrenner man flere kalorier med vogn? Er det noen som vet hvor mange?

Anonymous poster hash: 54aee...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor mange kalorier du forbrenner,men denne trimmen er jo kjempebra!tung vogn + bakker + fort gange = mange kalorier brukt!

Anonymous poster hash: 43df6...5ac
Skrevet

Det tror jeg! Med mindre du får i deg 5000 kalorier om dagen :P

Anonymous poster hash: d9dfa...70a
Skrevet

Det høres ut som du gjør en.kjempeinnsats!! Man skal jo ikke slite seg.totalt ut heller. Jeg tenker at en time med den.formen.for "intervalltrening" er meget bra. Du kan jo sjekke på feks shape up app, vektklubb, grete.roede el lign hvor mye kcal du forbruker mer, bare legg til 35 kg på kroppsvekta når du regner ut. Du kommer nok til å komme i knallform om ikke lenge!

Anonymous poster hash: 9b4c2...b72

Skrevet

Takk for det! Jeg burde sikkert trent styrke i tillegg, men jeg er så giddalaus at jeg ikke orker det når barna er lagt.

Hi

Anonymous poster hash: f5607...2aa

Skrevet

Takk for det! Jeg burde sikkert trent styrke i tillegg, men jeg er så giddalaus at jeg ikke orker det når barna er lagt.

Hi

Anonymous poster hash: f5607...2aa

Jeg trener styrke på gulvet hjemme foran tv`n tre ganger i uka.bruker bare meg selv,ingen vekter.hjelper litt, er iallefall lettere å gjøre sit ups nå! ;)

Og fint å gjøre det foran tv`n,så slipper jeg å tenke så mye!

Anonymous poster hash: 43df6...5ac

Skrevet

Supert. Jeg trillet også bare det første halvåret etter jeg fikk barn.  Men jeg hadde bare en i vogna ;) Jeg bor på landet, etterhvert så fant jeg en passe bakke i en liten "skog". Satte vogna på toppen av bakken,-  jogga rolig ned, snudde og løp opp igjen...10 slike turer tok jeg..hvis jeg rakk før ungen våknet.:Da måtte jeg bare trille hjemover :) Gjorde det ikke HVER trilltur, men dager det var drittvær og jeg ville korte ned turen ;)

Jeg la inn litt styrketrening etter trilleturene.:En runde med push-ups, situps og utfall. Både forover og ut til siden. Thats it..Ikke noe mer. Fort og gærli, men mer enn ikkenoe...:) SÅ rakk jeg ofte og dusje og spise før ungen vpknet og jeg slo på TV og satte meg til med amming/flaskemating og babykos med supergod samvittighet...

Anonymous poster hash: fd259...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...