Gå til innhold

Mine foreldre inviterte oss med til syden nå, den 20.desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre lurte på om jeg og mitt barn ville være med til syden, den 20.desember, være der en uke... 

Jeg har egentlig lyst til å feire jul hjemme, men har også litt lyst til å reise! 

Barnet har nesten nettopp fylt 2.år gammel! Jeg måtte gi beskjed innen neste mandag om vi skulle være med eller ikke... 

Jeg har alltid vært hjemme i Norge på julaften, så dette blir evt den første julen vi reiser til et varmere strøk... Er litt skeptisk da!  :P

Hva synes dere? 

Tusen takk for svar!  :)

Anonymous poster hash: ec2c9...196
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reist :)

Skrevet

Selvfølgelig takker du ja!!! :-)

Hvis ikke blir jeg med i stedet.

Skrevet

Hadde ikke vært i tvil. REIST!!!

Herlighet, man er da nok i Norge om man ikke MÅ være her til all verdens helligdager også!

Er du redd for at barnet ditt ikke skal få en tradisjonell jul? So what? Han/hun kommer ikke til å huske på det åre tdere dro til syden istedet for å feire jul hjemme!

ta med et par julegaver og ha en fin ferie!!!

Anonymous poster hash: 67607...c51
Skrevet

Om du kan godta å ikke feire jul så reis. Om du helst vil feire jul,så blir du hjemme. For barnets del så spiller det ingen rolle enda. :) H*n vil kose seg like mye i bassenget i "Syden" som å åpne pakkene sine hjemme akkurat den 24.ende Desember. :)

Anonymous poster hash: 79683...ed3
Skrevet

Hadde selvfølgelig reist 😉

Gjest Julia1984
Skrevet

Hadde reist....det blir maaaange norske julaftenkvelder i årene etterpå!

Reis, nyt, kos deg!

Skrevet

Har du annen familie du skal feire med eller er det bare deg og datteren din? Jeg ville uten tvil reist! Om dere skal feire med andre også kan dere gjøre det en annen dag i desember :)

Anonymous poster hash: b56da...666
Skrevet

Jeg hadde ikke vært i tvil, sol og varme er fint en uke om vinteren :)

Anonymous poster hash: 6fa16...aab

Skrevet

Ingen tvil, hadde reist :)

Anonymous poster hash: 87e96...5e5

Skrevet

Hadde ikke reist. Er ganske så tradisjonell av meg når det kommer til jula, den skal feires hjemme. Helst med snø og kulde. Syden kan man dra til ellers i året og spesielt når man ikke har skolebarn enda:)

Skrevet

Hadde IKKE reist. Å være i syden/utlandet i desember hadde ødelagt alt for meg. Jeg trenger NORSK jul. Hadde noen spurt meg ang. januar, så hadde jeg reist. Men, hadde ikke dratt i desember om jeg hadde fått det gratis engang :)

Anonymous poster hash: c377a...b66
Skrevet

Her hadde jeg faktisk vært i tvil jeg. Jula er liksom hellig egentlig. Men samtidig så er ungen såpass liten at den skjønner ingenting likevel + dere får jo turen da.

Skrevet

Å, så deilig! Hadde takket ja på flekken!

Anonymous poster hash: 20edf...767
Skrevet

Hadde takket nei. Jeg ønsker å feire jul i Norge med alle tradisjoner det medfører og har overhodet ikke noe ønske om å dra på sydentur i jula.

Anonymous poster hash: fae5a...d18
Skrevet

Hva er avtalen med barnefar?

Anonymous poster hash: cc82f...243
Skrevet

Jeg hadde uten tvil reist! :)

Anonymous poster hash: c4b34...84f
Skrevet

Reis! Feiret jul ett år i Orlando, og det var så deilig! Slapp unna mye julemas føler jeg.

Anonymous poster hash: 93a64...e3e
Skrevet

Hva er avtalen med barnefar?

Anonymous poster hash: cc82f...243

Drit nå i den faren æ!!! Jeez.....

Anonymous poster hash: b021a...58d

Skrevet

Eg hadde nok reist, sjølv om eg elskar jula og det ikkje ville vere det samme på ferie.

Skrevet

Jeg ville ikke reist. Jeg elsker julen, den er hellig for meg :-)

Anonymous poster hash: b3474...027

Skrevet

Jeg hadde takket nei. For meg er ikke en sydentur verdt tapet av en skikklig julefeiring.

Anonymous poster hash: 3ddab...aa9
Skrevet

Det kommer an på. Syden er et ganske vagt begrep. Hvor mener de at dere skal reise? Hellas f.eks kan være ganske gufsent og kaldt i desember. Frankrike og Spania og. Til og med Kanariøyene kan være kjølig på den tiden. Men hvis det er lenger unna, som Thailand eller karibien er det mye større sjanse for sol og varme.

Liker jula i Norge jeg da...

Anonymous poster hash: 57088...b72

Skrevet

Vi var på Gran Canaria i julen i fjor. DEILIG :)

Ungene var enige. 5 og 7 år gamle.

Anonymous poster hash: 16743...16d
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde dratt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...