Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Mannen min i boks:-) tror han blir veldig glad når 1 desember er her. Godt å være ferdig så tilig:-D Anonymous poster hash: 5128f...b79
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 hva er vitsen med det egentlig? tullete. er for barn ikke voksene. Anonymous poster hash: fba68...1ce
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Denne kalenderen jeg har laget er virkelig IKKE for barn, må da være fint å overraske sin gode mann før jul. Alt trenger da ikke å handle om barna å den kjedelige hverdagen... Gjør meg godt å glede min mann, for meg høres du ut som en utrolig kjedelig kone som kun tenker på seg selv å barna. Vær litt positiv så blir hverdagen enklere for deg også:-) God jul!!! Anonymous poster hash: 5128f...b79
Bumblebeee Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Heldige mannen. Jeg lagde også kalender til mannen et år, men han glemte alltid å åpne. Gjentok ikke den nei
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 hva er vitsen med det egentlig? tullete. er for barn ikke voksene. Anonymous poster hash: fba68...1ce Så kjedelig det må være å hele tiden være så forbanna voksen! Elsker jula jeg og lager adventskalender til barna, mannen og et par venninner Alle setter like stor pris på det! Anonymous poster hash: cb2a5...e3a
Groosalugg Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 JA TIL JULEKALENDER FOR VOKSNE! Det er jo bare koselig å gjøre noe ekstra for hverandre er det ikke? Selv pleier jeg å skrive julekort med litt hyggelige vers, eller gode ord til mannen, og enkelte dager ligger det et flaxlodd med. Koster ikke mye, og tar heller ikke særlig mye tid å lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå