Gå til innhold

teddydress LIVSFARLIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

HATER og se små vakkre babyer i disse farlige dressen,tenkt om barnet blir kvalt ;/ ikke ta låsen helt opp i alle fall

Anonymous poster hash: cbbd1...919
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du forklare nærmere om hva som er farlig med disse dressene? Mener du da dresser med glidelås?

Skrevet

Nei, sier seg selv at de er farlig, ja med gildelås, stakkars unger..min kommende skal ikke ha det i alle fall.

Skrevet (endret)

Livsfarlig faktisk? Tenker du på kvelingsfare? Den vi har er ganske så open i halsen.

Den er så godt som ubrukt forresten, fant aldri eit godt bruksområde til den. Men utover det trur eg nok det er eit heilt greit produkt.

Edit: Når eg tenker meg om meinar eg den ikkje har glidelås (ikkje at eg er overbevist om at det er så fy-fy), men trykk-knappar.

Endret av ★
Skrevet

Hæh? De er jo en vanig dress.......

Anonymous poster hash: 1464f...97f
Skrevet

Jeg er sikkert litt dum men hva er en teddydress?

Anonymous poster hash: 36aa6...8fc
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Da hadde min lille gutt på 8mnd vert død alt. nemmelig brukt teddydress fra nyfødt til sommertid ,da var den for varm og slutten av september til nå,hvis de hadde vert så livsfarlig slik du sier,hadde de ikke solgt det

Skrevet

Man må da passe på å ikke kvele ungen uansett hva man har på.

Skrevet

Teddy dress ? Prøvde å google hvilken dress du faktisk mener?

Anonymous poster hash: 9d9de...0c3

Skrevet

Teddy dress ? Prøvde å google hvilken dress du faktisk mener?

Sånn "bamsedress" med føtter, vottar og hette (gjerne med ører på). Eit ytterplagg.
Skrevet

Alle.. altså sånne med ører og som dekker hendene og føtter. stakkars liten

Skrevet

Har du selv erfart at den er livsfarlig? Og kan du i såfall forklare hva som skjedde når det gikk galt.

Anonymous poster hash: 85a96...9b4
Skrevet

Nei.. bruker kun reima og merker som er godkjent,ikke dritt fra name it, hm og lindex

Skrevet

Nei.. bruker kun reima og merker som er godkjent,ikke dritt fra name it, hm og lindex

Javel ja....

Skrevet

Dårlig forsøk på å provosere. *gjesp*

Anonymous poster hash: 32936...f94

Skrevet

Teddy dress ? Prøvde å google hvilken dress du faktisk mener? Anonymous poster hash: 9d9de...0c3

Sånn "bamsedress" med føtter, vottar og hette (gjerne med ører på). Eit ytterplagg.
Takk :) men sånn ellers, ser ikke hva som er farligt med den då. Men kjekt med diskusjon på harmløse ting ;)

Skrevet

For et tulleinnlegg... er vel ikke noe gale med en slik dress.. tenk som mange millioner slike dresser som er blitt solgt verden over.hadde denne vært livsfarlig, ja da hadde det vel vært flere spedbarnsdødsfall i uka da... jeg fikk en slik dress fra h&m i barselgave. Brukte den i 2-3 mnd.var helt super den ;-) nå bruker søstra mi den til sin lille nyfødt.og når min lille nyfødt kommer skal hun også bruke den ;)

Ser ikke problemet

Skrevet

Hahaha, godkjent av hvem? Dibpolitiet?

Anonymous poster hash: 1464f...97f
Skrevet

Jo er faktisk det.. men folk tenker kun på seg selv og ikke ungen her

Skrevet

hmm da bruker ungene mine mye dritt da, for de får klær fra hm,name it, Cubus og Lindex, hehe er ikke helt god du hi.. har en reima dress også,den er god den,men liker også Teddydressen hans :)

Skrevet

Eneste grunn jeg kan se at den er farlig er når små babyer får den på, blir lagt i god og varm vognpose og blir trillet rundt inne på kjøpesenter. Og som ligger kokvarme og hyler, med irriterte foreldre som ikke kan skjønne at den lille ikke vil sove.

DA kan jeg se at en slik dress ikke er helt heldig.

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

haha der dreit du deg ut hi, er kun et tulleinnlegg tenkte meg det

Skrevet (endret)

Teddy dress ? Prøvde å google hvilken dress du faktisk mener? Anonymous poster hash: 9d9de...0c3

Takk :) men sånn ellers, ser ikke hva som er farligt med den då. Men kjekt med diskusjon på harmløse ting ;)

Diskusjon blir det lite av, all den tid HI hverken forklarar kvifor den skal vere livsfarlig eller korleis denne konklusjonen vart nådd ;) Endret av ★
Skrevet

Jo er faktisk det.. men folk tenker kun på seg selv og ikke ungen her

Kan du ikke svare direkte på innleggene, er ikke alltid godt å skjønne hvem du egentlig svarer...

Skrevet

haha der dreit du deg ut hi, er kun et tulleinnlegg tenkte meg det

Og det kom fra den rette  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...