Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Ønsker å reise til Thailand i april. Noen anbefaling på sted som er fint med små barn. Ønsker tips både på steder og hoteller Anonymous poster hash: e46cb...944
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg ville dratt til østkysten Nå vet ikke jeg hvor store barna deres er men fra 14 til 19 april er det en festival som heter Songkraan. Og da har de full vannkrig i en uke . Veldig gøy for litt større barn, men ikke så gøy for små barn. April er også den varmeste mnd der med grader opp til 40 tallet.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg ville dratt til østkysten Nå vet ikke jeg hvor store barna deres er men fra 14 til 19 april er det en festival som heter Songkraan. Og da har de full vannkrig i en uke . Veldig gøy for litt større barn, men ikke så gøy for små barn. April er også den varmeste mnd der med grader opp til 40 tallet. Barna er små, så kanskje ikke noe for dem. Men vi vil nok være der da, så vi kan jo prøve Jeg er utrolig lite kjent, har du eksempler på steder som kan være aktuelle på østkysten? Anonymous poster hash: e46cb...944
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Vi var i Hua Hin i april et år :-) jeg vet ikke helt om det er veldig barnevennlige hotel der, da vi leide leilighet. Men trivdes der, selv om det var sykt vartm og folk kasta vann og noe hvitt på grunnav dette SONGKRAN ;-)) Anonymous poster hash: 40da4...379
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Tusen takk for tips! Ble det for varmt, eller greit nok med unntak av kanskje midt på dagen? Anonymous poster hash: e46cb...944
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Mange fine steder på østkysten som for eksempel Naukluha og Jomtien , de ligger på hver sin side av Pattaya. Rundt om i området er det masse finne på for små barn som Sri racha tigerpark, elefant landsby, krokodillepark. Stort akvarium med delfinshow, stor badepark for å nevne noen. Man kan også ta dagsturer ut til øyene, det tar ca 15-20 min med speedbåt Et par gode råd når man drar til Thailand. Er du ikke Thai så prøver mange å lure deg, så prut alt du kan på markedene/selgere på stranda og taxi uten takstameter. Aldri ta en Thai på hodet eller pek på noe med føttene. Aldri si noe negativt om kongefamilien ,da kan du risikere å bli arrestert og få høye bøter. Gå for all del på Thai restauranter det er der du får den beste maten. Thaiene er utrolig glad i barn, så ikke bli overasket om de tilbyr dere å passe barna mens dere for eksempel er ute å spiser og lignende. Pass på å ha en god reiseforsikring, det kan bli veldig dyrt å havne på sykehus der, MEN sykehusene der en blant de beste i verden. Og til slutt NYT DET, Thailand er et fantastisk land
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå