Gå til innhold

Pendle 1 time med en halvannet-åring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjæreste som bor en times tid unna mitt hus/jobb/bhg. Sover der i ukedagene når jeg har barnefri, men vurderer nå å ta noen netter der også med henne.. Men lurer hvordan det å kjøre med henne frem og tilbake, blir jo 2 timer hver dag.. Dette er selvsagt bare for en overgang til vi flytter inn.. Så er det jo snakk om å finne både jobb og bhg i nærheten..

Hva tenker dere ? egoistisk av meg ? Syns det litt selv kanskje..

Anonymous poster hash: 17262...26e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke han sove hos deg? Bare lurer....

Anonymous poster hash: a1568...a57

Skrevet

Syns det kommer an på hvor lange dager hun har i barnehagen/ hvor mye tid dere får sammen når du sover der. Henter du henne for eksempel klokka 16 i barnehagen og er framme klokka 17, blir det jo liten tid sammen før hun skal legge seg. OG det blir vel kanskje også hektiske morgener/ liten tid sammen da.

Når det er sagt, er det jo greit at hun har sovet dere noen ganger før hun flytter inn for godt også. Kanskje helger?

Anonymous poster hash: f2a51...8fd
Skrevet

Vi drar fra han ca 07 og er tilbake ca 15.30.. så ikke fulle dager for verken meg eller henne..

Han sover også hos meg, men hadde lyst til å flytte før jobb og bhg var i boks..

HI

Anonymous poster hash: 17262...26e
Skrevet

Jeg syns det er egoistisk. Du mister jo mye av tiden med datteren din når dere skal kaste den bort på unødvendig pendling.

Anonymous poster hash: aa4ec...8c2

Skrevet

Altså, når du kjører hjem fra barnehage i Oslo så så kan dette på en dårlig dag faktisk ta opptil en time! Rushen er bare helt pyton innimellom....

Så det er nok ikke heeelt uvanlig. Går nok helt fint. Fin måte for barnet å slappe av på.

Anonymous poster hash: 0a0c6...187

Skrevet

I en overgangsperiode går jo det helt fint! Bruk noen av pengene du sparer på å ta ut et par feriedager kanskje, da er det jo plutselig en fordel for henne :) Alt går, og med mindre det er snakk om evigheter er det lov å være litt egoistisk for mammaaer innimellom også!

Skrevet

Ville ikke gjort det, unødvendig kjøretur for henne. Hvorfor ikke overnatte der i helger med henne i stedet? F.eks. fra fredag til og med natt til mandag? Burde være fin tilvenning det. Og hvorfor kan ikke kjæresten din overnatte litt hos dere også, slik at datteren din venner seg til han mer?

Anonymous poster hash: 06d46...d0f
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Dere får en del tid sammen om ettermiddagene, og dere er jo sammen i bilen også.

Skrevet

Det eneste problemet jeg ser med dette er at mine barn hadde sovnet i bilen på vei hjem, og dermed ødelagt legginga til kvelden. Utenom det ser jeg ingen problemer.

Anonymous poster hash: 02ce1...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...