Gå til innhold

Jeg har en bekjent her inne..

Anbefalte innlegg

Gjest kattkatt
Skrevet

Det er jo litt av en overvurdering av dine egne språkegenskaper å tro at du klarer å gjenkjenne folk så raskt for det er jo - bortsett fra Nøffemor-typene - ikke akkurat så veldig mye i et kort innlegg her som gjør at noen (selv lingvister som jobber med stilistikk og tekstanalyse) kan si med sikkerhet at noe er skrevet av en bestemt person. Og om hun også nekter for at det er hennes nick har du bare et par muligheter: dere har enten ikke et veldig nært vennskap og hun vil helst ikke at du skal ha innsikt i hennes liv, eller det er faktisk ikke henne.

Anonymous poster hash: f7a5f...223

Enig, husker jeg hadde en foreleser som påpekte dette en gang: det er fryktelig vanskelig å avgjøre sånt hvis ikke stilen er helt spesiell, og selv det kan jo etterliknes - og språkfeil kan etterliknes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare ett barn, men skriver alltid som om jeg har flere hvis jeg skal skrive noe litt detaljert om barnet mitt. Og bytter både kjønn og alder på barnet hvis det ikke er relevant for saken.

Anonymous poster hash: deeb6...89c

Samme her! Det er en som snoker på mine anonyme innlegg her inne. Ble nesten slutt mellom meg og min mann pga det.

Anonymous poster hash: 1f922...ae6

Skrevet

Jeg har bare ett barn, men skriver alltid som om jeg har flere hvis jeg skal skrive noe litt detaljert om barnet mitt. Og bytter både kjønn og alder på barnet hvis det ikke er relevant for saken.

Anonymous poster hash: deeb6...89c

Samme her! Det er en som snoker på mine anonyme innlegg her inne. Ble nesten slutt mellom meg og min mann pga det.

Anonymous poster hash: 1f922...ae6

Why tørr jeg spørre?

Anonymous poster hash: f63ba...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...