Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg møtte en fyr på nettet og det sa bare klikk men han bor ett stykke unna meg. Vi ha sett hverandre 3 helger jeg har møtt foreldrene hans og alt og han har sagt han er forelsket i meg. Men etter siste gang føler jeg en usikkerhet uten like. Og han gir meg ikke tryggheten jeg trenger og har nå følt jeh har mast mye mer det og liker ikke det i det hele tatt og føler han er lei. Sendte nå en lang melding om hva han trengte å gjøre og det vare bare si han savnet meg eller noe i den duren så slapp jeg gå med den ekle følelsen. Har sagt det til han i noen dager pga vi ha hatt mye Minde kontakt enn vanlig og dette har vært en vanskelig uke for meg emosjonelt så har vært litt over alt. Men nå er jeg så redd for at han skal ha blitt lei maset mitt men har ikke følt han har skjønt hva jeg trenger selv med han skjønner at det har vært litt kontakt. Noen råd dere? Har fremdeles så vondt inni meg og ha det vanskelig med dette. Sorry skrivefeil skriver fra telefonen Anonymous poster hash: 4a0d0...637
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Kanskje han er blitt såpass trygg at han ikke føler han trenger å være på hele tiden? Ellers kan det jo være at han revurderer har du fått svar? Anonymous poster hash: af859...61b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 er helt ødelagt pga det her og vet jeg har vært litt intens på akkurat det at jeg har en ekkel følelse jeg trenger å få bekreftet og har sagt at det er min verste side. Men jeg har hatt ett slikt forhold før og etter vi flyttet sammen får jeg vite at han har vært utro hele tiden mens vi var sammen så jeg blir helt ødelagt av å ikke få denne bekreftelsen. Det ødelegger meg innvendig selv om jeg vet det ikke er noen grunn for det. Anonymous poster hash: 4a0d0...637 Anonymous poster hash: 4a0d0...637
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Kanskje han er blitt såpass trygg at han ikke føler han trenger å være på hele tiden? Ellers kan det jo være at han revurderer har du fått svar? Anonymous poster hash: af859...61b Nei har ikke fått noe svar får nok ikke noe før 09 tiden. Han har jo sagt han er veldig trygg på meg og jeg vet han har hatt ekstremt mye å gjøre denne uka og ikke vært helt i form. Får så vondt. Har faktisk vært med foreldrene 2 ganger og møtt barnet hans 2 ganger... Anonymous poster hash: 4a0d0...637
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 noen gode råd....?? Anonymous poster hash: 4a0d0...637
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg synes han har gitt deg ganske mye allerede jeg. Du har møtt både hans foreldre og barn. Det er jo litt av en tillitserklæring. Hva vil du egentlig? Er det at han skal ta kontakt med deg oftere? Noe sier meg at du må bare fortsette å leve livet ditt som normalt og tenke på forholdet dom en bonus i hverdagen. Det er altfor tidlig å gjøre seg avhengig av en person så tidlig. Man må ikke snakke sammen hver dag. Nen det betyr ikke at han ikke er forelsket i deg. Anonymous poster hash: 001ce...121
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 La mannen få litt pusterom, da! Hvis du maser og maser, så blir han i alle fall skremt. Anonymous poster hash: 9a57a...4b4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Tusen takk Jeg vet jeg har vært helt merkelig denne uke. Men har bare vært noe med denne uka som har vært vanskelig for meg og når kontakten har gått så DRASTISK ned har det gjort ting verre for meg. Det er ikke det at jeg har mast noe spesielt altså selv om det høres sånn ut...har bare ikke likt at han har vært så kald for det har han ikke vært før. Men lar han være i fred nå for å si det slik. Vært vanskelig på jobb denne uka for min del og ting har bare vært litt kjipt og den man da har pratet hver dag med nesten i flere timer hver dag i 3 mnd plutselig ikke er der så begynte jeg bare å lure og få en dårlig følelse. Tusen takk igjen Anonymous poster hash: 4a0d0...637
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Kjenner følelsen. Jeg tror at det viktigste er at du prøver å huske at usikkerheten ligger i deg, og ikke hos ham. Prøv å endre tankegangen når du føler deg usikker, og jobb med deg selv så går det nok bra Anonymous poster hash: 6e9e7...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå