Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 I flere måneder har vi vurdert det navnet, men klarer ikke bestemme oss termin om 12 dager! Anonymous poster hash: 9661b...a82
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Litt sånn "Slem jente fra Sweet Valley High" Anonymous poster hash: 72084...6a0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Elsker det! Og gjett hva mitt lille sjarmtroll heter? Vanessa! Følte det som deg, vurderte det i flere måneder. Vi ble sikrere og sikrere jo nærmere fødsel vi kom og da hun var der var det ingen tvil. Hun var en Vanessa. Gå for det om du liker det. Anonymous poster hash: ca5c6...93a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg liker det ikke, for det gir meg assosiasjoner til uutdannede mennesker uten kultur men med sosiale ambisjoner okkesom. Anonymous poster hash: 1e83a...d17
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg syns det er fint Anonymous poster hash: 85449...75c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jalla Anonymous poster hash: 9d5cc...bc6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Får litt sånn "ukens flørt i Vi Menn"-feeling jeg... Anonymous poster hash: 5f68a...887
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Kjenner ei Vanessa. Hun er ikke av den smarteste og glad i fest, når det er sagt så har hun en jobb og utdannelse da, men kanskje litt harry av seg på en måte Synes navnet er pent da i seg selv, men litt sånn berte navn Anonymous poster hash: 5b517...5c5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Er dessverre utelukkende negative ord jeg forbinder med det navnet. Ond Bimbo Billig Anonymous poster hash: 03b70...a5c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 off, nei liker det ikke.... men det er din unge =) Anonymous poster hash: 45695...fb8
soleia Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Namnet er greit nok i seg sjølv. Men eg synes norske barn med namn som høyres ut som dei er henta frå amerikanske såpeseriar er litt harry desverre. Men eg er ei gamaldags kjerring over 40 og har ingenting med kva de vil kalle babyen dykkar, så om de begge to likar Vanessa, så gå for det!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Beklager, men det navnet forbinder jeg med jenter som tjener til livets opphold som stripper, mykporno eller glamourmodell. Ei som er "operert-operert-operert".. og som indre verdier er hvor bra dag hun har utenpå i form av utseende. Ikke en gang har jeg truffet eller hørt om en Vanessa som har beina plantet på jorden, som jobber i en normal aseksuell jobb. Om du googler navnet Vanessa, kommer det mange bilder opp av skuespiller Hudgens, resten er nesten utelukket bilder av jenter som er endel lettere avkledd.. Du spør hva jeg synes, jeg svarer Anonymous poster hash: 41446...cb7
Fruen i huset Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Vet om en baby som heter det. Foreldrene er ganske voksne (30+) og med bra utdanning begge to. Så jeg assosierer det ikke med noe spesielt negativt Gå for det om dere liker det!
Kliko Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 Liker det desverre ikke, men det er jo fordi jeg forbinder det med en person som ikke er snill.. men hvorfor bry seg om hva alle andre mener? Det er fumt og helt deres valg, og hvis dere liker det så bruker dere det :-)
Mandala Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Beklager, men jeg tenker akkurat som denne: Får litt sånn "ukens flørt i Vi Menn"-feeling jeg...Anonymous poster hash: 5f68a...887 Vanessa i seg selv er egentlig et pent navn, men av en eller annen grunn har det endt opp med å bli et....negativt ladet navn på linje med Jessica, Jennifer, Natalie etc.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Vil bare si at til at så mange har så mye negativt å si om dette navnet, så har vi ikke møtt på en eneste som har noe negativt å si. Alle har likt det. Familie som fremmede. Selv de på 90 likte det. Anonymous poster hash: ca5c6...93a
MissMagica Skrevet 24. oktober 2013 #20 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker umiddelbart på midtsidepike i VIMENN fra 90-tallet. Eller hun i Hotel Cæsar.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #21 Skrevet 24. oktober 2013 Vil bare si at til at så mange har så mye negativt å si om dette navnet, så har vi ikke møtt på en eneste som har noe negativt å si. Alle har likt det. Familie som fremmede. Selv de på 90 likte det. Anonymous poster hash: ca5c6...93a Hehe.. Tror du at folk svarer ærlig når noen sier at barnet heter Vanessa? Jeg svarer langt fra det jeg noen ganger tenker.. Uansett navnevalg. Men jeg sier heller ikke " åå, så fantastisk fint navn" heller, det er løgn. Jeg sier heller "Det navnet passet barnet" ;-) Anonymous poster hash: 41446...cb7
ms.Pond Skrevet 24. oktober 2013 #22 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg synes det er fint jeg. Og uansett - det er ikke navnet som skaper barnet, det er barnet som skaper navnet! Så gi navnet dere føler for, og folk vil assosiere navnet med barnet
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #24 Skrevet 24. oktober 2013 Har ikke sansen for navnet, men det er kun opp til dere å vurdere hva som er riktig for dere! Alle andre vil ha sine egne meninger - men det er hva dere mener som er riktig! Gå for det du - hvis du liker det. Min datter har et supertraust navn og jeg forventer ikke at alle skal like det. Men jeg bryr meg heller ikke om det, for jeg liker det. Anonymous poster hash: 145d2...ee2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #25 Skrevet 24. oktober 2013 Navnet i seg selv syns jeg er helt greit, men syns ikke det passer på norske barn.....Men det er min mening, da..... Vi hadde bestemt oss for navn på eldste før hun ble født, men da hun ble født, syns vi ikke det navnet passet på henne. Vi valgte et annet navn. Råder dere til å vente med å offentliggjøre noe navn før barnet er født, i hvert fall.... Anonymous poster hash: f6354...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå