optimist77 Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hei, Jeg skal til London på førjulsshopping ! Har to dager på meg. Har dere noen tips til hva jeg kan handle ? Tenker altså på hva som eventuelt er "kupp" å kjøpe der borte. Har tenkt å skrive en slags liste, slik at jeg handler med mål og mening, hvis ikke så syns jeg det er så fort at en bare går og "glaner" og ender opp med å handle kvota på taxfreen på vei hjem..... Altså, jeg tenkte kjøpe sko, og gjerne noe leketøy til barna til jul. Selv kunne jeg selvfølgelig tenkt meg stilige klær uten å bli robbet..... Tar imot alle tips ))) Vil ikke komme hjem med tom koffert...hehehehehe
kråkemamma Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Primark er veldig billig. Der er noe ala HM men billigere. Next har litt dyrere klær men bedre kvalitet. Top shop og forever 21. Ellers så var det flust av butikker i oxfoord street. I Lekebutikken Hamleys finner du noe til å ta med hjem:) evt i disney butikken i oxford street. Converse, tom's sko og uggs er mye billigere. Sikkert andre typer sko også. En stooor sportsbutikk ved picadilly circus, lillywhites. Det var mye gode priser.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Lillywhites og Primark! Anonymous poster hash: 5f11d...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå