skjotta Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg plukker, napper, røsker, drar og farger. Noen fortalte meg at dersom jeg fortsatte å nappe så ville øyebrynene etterhvert forsvinne/slutte å vokse. I og med at jeg er velsignet med den blonde versjonen av Thomas Alsgaards dobbeldekkere ble jeg nesten litt glad når de sa det, men her sitter jeg da og plukker og jeg kan ikke se at brynene er noe smalere eller tynnere enn de var når jeg begynte å nappe for 10-15 år siden...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg napper som galemathias selv, og det er ingen utsikter til naturlig smalere bryn her heller gitt... Jeg har svarte buskebryn, tilnærmet unibrow og napper hver dag.. moren min på 65 har nappet mye og har mistet endel der hun har nappet... men det er noen år igjen til 65 da;-) Anonymous poster hash: d8c37...d6d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg napper faktisk ikke.. Nå er det jo inn med litt hår, og de vokser heller ikke vilt.. Leste en artikkel om at det styggeste var "rompetrollbryn", noe alle og enhver har.. Derfor tør jeg ikke nappe, for om jeg følger formen min, så får jeg skikkelig "rompetrollbryn" Anonymous poster hash: f9f94...f7b
me_87 Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Nei det gjør jeg ikke. Har annet å bruke tiden min på
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Føler at jeg har motsatt problem av alle andre.. Har nemlig for LITE øyenbryn. Napper selvsagt for å ha en viss form på dem, og smører med avokadoolje hver kveld for å øke hårveksten, noe jeg har hatt overraskende god effekt av! Anonymous poster hash: 3bc59...4f7
Gjest Kira Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg plukker, napper, røsker, drar og farger. Noen fortalte meg at dersom jeg fortsatte å nappe så ville øyebrynene etterhvert forsvinne/slutte å vokse. I og med at jeg er velsignet med den blonde versjonen av Thomas Alsgaards dobbeldekkere ble jeg nesten litt glad når de sa det, men her sitter jeg da og plukker og jeg kan ikke se at brynene er noe smalere eller tynnere enn de var når jeg begynte å nappe for 10-15 år siden... Thomas Alsgaards dobbeldekkere på en dame skulle jeg likt å sett. Bilde?
IreneUtålmodig Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Nei slipper heldigvis det. Aldri hørt no "klage" på de :-)
min<3 Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Min kollega former/napper mine bryn med tråd. (En gammel teknikk) ved å bruke den teknikken får hun både fjernet hårene i bryna+ alle lyse dunhår rundt brynene. Mange tenker/tror nok at de ikke trenger å forandre på formen på brynene. Men hvis man får hjelp av en som er proff på forming av bryn, så kommer man til å se en kjempestor forskjell.
skjotta Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg plukker, napper, røsker, drar og farger. Noen fortalte meg at dersom jeg fortsatte å nappe så ville øyebrynene etterhvert forsvinne/slutte å vokse. I og med at jeg er velsignet med den blonde versjonen av Thomas Alsgaards dobbeldekkere ble jeg nesten litt glad når de sa det, men her sitter jeg da og plukker og jeg kan ikke se at brynene er noe smalere eller tynnere enn de var når jeg begynte å nappe for 10-15 år siden... Thomas Alsgaards dobbeldekkere på en dame skulle jeg likt å sett. Bilde? Ikke pokkern ;-) Akkurat nå er ett ferdig nappet og ett går nesten fra hårfestet til globallinja... takk og lov at jeg er særdeles naturlig blond så de er gjennomsiktige til jeg får farget dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå