Gå til innhold

Bæsj på dyna!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Hva gjør jeg?! Er på overnatting hos familie som jeg i utgangspunktet ikke har mye kontakt med (jeg er på kurs i byen de bor i). Skulle legge meg, og verten viser meg ned. Sier det er nytt sengetøy (det lukter jeg at stemmer). Så ser ho en brun flekk på dyna, skjønner ingenting. Sier det må være sjokolade og skraper det vekk. Når ho har gått lukter jeg på det, og det er bæsj!!!! Jeg heiv dyna langt vekk! Men altså, jeg kan ikke ligge her uten dyne.. Så har snudd den med bæsjen opp, og den er i fotenden. Har samtidig lagt et teppe over. Jeg ønsker ikke være til bry, derfor vil jeg ikke si noe heller. Men æsj!!!! Må jeg sove med bæsjedyne inatt... :(

 

Anonymous poster hash: 2305d...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...