Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Har truffet en mann på byen og flørtet litt. Skal møtes igjen til helga, og da kan det muligens skje litt mer😉 Dilemmaet er når jeg skal fortelle at jeg bruker parykk... Er egentlig bare ute etter en flørt ( med litt "attåt" 😜) men føler allikevel jeg bør fortelle om det. Er redd han skal få helt noia og stikke med halen mellom beina... Noen med erfaring eller gode råd? Hvordan ville deres menn reagert om date'n deres brukte parykk? Anonymous poster hash: 691c0...9a0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Tror nok han har sett det alt. Hvis man ikke ser forskjell på hår og parykk, er man svært svaksynt. Anonymous poster hash: e9fab...70d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Tror nok han har sett det alt. Hvis man ikke ser forskjell på hår og parykk, er man svært svaksynt. Anonymous poster hash: e9fab...70d Da har ikke du sett noen av de nyeste parykkene, tror jeg. Noen av dem er det svært vanskelig å skille fra "vanlig" hår! HI, jeg tror jeg hadde fortalt det litt utpå kvelden når dere måtes til helgen. Altså når dere har pratet en stund og funnet igjen god-tonen fra første møte. Lykke til med daten, da Anonymous poster hash: cde97...6b0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Tror nok han har sett det alt. Hvis man ikke ser forskjell på hår og parykk, er man svært svaksynt. Anonymous poster hash: e9fab...70d Da har ikke du sett noen av de nyeste parykkene, tror jeg. Noen av dem er det svært vanskelig å skille fra "vanlig" hår! HI, jeg tror jeg hadde fortalt det litt utpå kvelden når dere måtes til helgen. Altså når dere har pratet en stund og funnet igjen god-tonen fra første møte. Lykke til med daten, da Anonymous poster hash: cde97...6b0 Jeg ser parykker hver dag på kreftavdelingen her på sykehuset. Ingen av dem ligner på hår. Anonymous poster hash: e9fab...70d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 HI Takk for svar:) Du som jobber på kreftavdeling: Disse parykkene er sannsynligvis syntetiske og ikke særlig fine nei. De jeg har er av en helt annen kvalitet og prisklasse, laget av ekte europeisk hår, og ser helt ekte ut☺ Anonymous poster hash: 691c0...9a0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 HI Takk for svar:) Du som jobber på kreftavdeling: Disse parykkene er sannsynligvis syntetiske og ikke særlig fine nei. De jeg har er av en helt annen kvalitet og prisklasse, laget av ekte europeisk hår, og ser helt ekte ut☺ Anonymous poster hash: 691c0...9a0 Det er ikke på selve håret man ser det, men i hodebunnen. Det er veldig lett å se at det er kunstig, uansett om det er syntetisk eller ekte hår. Anonymous poster hash: e9fab...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå