Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Er førstegangs og er 22 uker.. En stund nå har det kjent ut som at magen min dunker, nesten pulser hvis dette gir mening..? Er dette lille jenta som er aktiv? Jeg har ikke kjent noe bevegelse tidligere, men på ul er det alltid mye bevegelse.. Anonymous poster hash: 1476f...d0f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Er førstegangs og er 22 uker.. En stund nå har det kjent ut som at magen min dunker, nesten pulser hvis dette gir mening..? Er dette lille jenta som er aktiv? Jeg har ikke kjent noe bevegelse tidligere, men på ul er det alltid mye bevegelse.. Anonymous poster hash: 1476f...d0f Med en stund, mener jeg i noen timer. Anonymous poster hash: 1476f...d0f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 det kan være at hun hikker min hikket en del og det kunne vare ganske lenge av gangen. Anonymous poster hash: def51...87a
Cheeks Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Støtter AB over, mini her hikker flere ganger om dagen og det er svake rytmiske dunk. Veldig koselig
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Da er det sikkert det er bare veldig rart å kjenne henne, siden jeg ikke har kjent noe før Anonymous poster hash: 1476f...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå