Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor og hvilke? Anonymous poster hash: 21085...cbf
*KlaraKu* Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Har to, name it og reima. Har to siden de er mye ute i Bhg og blir fort møkkete eller våt så da er det godt å ha en reserve hjemme, pluss at jeg ikke trenger å dra med dressen frem og tilbake hver dag om vi skal ut når vi er kommet hjem. Merkene jeg har valgt er at jeg syntes de er mykere enn mange andre merker jeg har tittet på.
rasekatten Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Har reima, ticket to heven og stormberg, for og slippe og drasse mellom bhg og hjemme, og enda en ekstra Endret 23. oktober 2013 av rasekatten
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 En ny en og en gammer arvet en i reserve. Anonymous poster hash: 847ae...717
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Eldste har en dress og ett todelt sett. Yngste har tre dresser ( to er arvet). Anonymous poster hash: dbea0...abe
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Må alltid ha 2.stk vinterdresser... Meget lurt! Anonymous poster hash: 55a4d...cc0
Kanutten83 Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 De har 2 dresser, i tilfelle en blir våt/møkkete og ikke blir tørr til neste dag og fordi jeg slipper å dra med dressen hjem hver dag, og de har fremdeles mulighet til å leke ute etter at de kommer hjem
2 prinser <3 Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Niks en vinterdress hver, men har regntøy med for og parkdress med ullfleece under om vinterdressen skulle bli våt , holder i massevis for oss:-) hadde to vinterdresser i fjor, dress nr 2 ble så og si aldri brukt:/
Vilruge Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Har to-av de samme grunnene som nevnt over. I fjor var det to reima-dresser. Den ene kjøpte vi ny, den andre var brukt (men god). I år har vi en fra Reima og en fra Vill. Fornøyde med valgene til nå :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Akkurat i år så har begge ungen to dresser. Hos jenta mi så passer dressen fra i fjor fortsatt, og jeg var ltt korttenkt og kjøpte ny før jeg sjekket den gamle. Men er jo greit å ha en hjemme også så slipper man å ta med fra barnehagen hver dag(spesielt når det er snø for da er de gjerne ute en stund etter bhg.) Gutten min har en hel dress og en todelt. Hel dress i bhg og todelt hjemme. Han fikk jakke fikk han til jul i fjor, men den jeg syns den ble for tykk til annet en utelek, så da kjøpte jeg en bukse til den også. Anonymous poster hash: 3a36f...882
Gjest Julia1984 Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 3 stk faktisk! To arvet etter storebror og en kjøpt av farmor. Kjært barn osv...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Akkurat i år så har begge ungen to dresser. Hos jenta mi så passer dressen fra i fjor fortsatt, og jeg var ltt korttenkt og kjøpte ny før jeg sjekket den gamle. Men er jo greit å ha en hjemme også så slipper man å ta med fra barnehagen hver dag(spesielt når det er snø for da er de gjerne ute en stund etter bhg.) Gutten min har en hel dress og en todelt. Hel dress i bhg og todelt hjemme. Han fikk jakke fikk han til jul i fjor, men den jeg syns den ble for tykk til annet en utelek, så da kjøpte jeg en bukse til den også. Anonymous poster hash: 3a36f...882 De har forøvrig hele dresser fra Reima og guttens todelte er Skogstad. Anonymous poster hash: 3a36f...882
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Takk:) ser ut til at jeg må kjøpe en dress til. Anonymous poster hash: 21085...cbf
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Takk:) ser ut til at jeg må kjøpe en dress til. Anonymous poster hash: 21085...cbf Hvis du er usikker på behovet, kan du jo kjøpe en billig brukt dress, eller en dress i størrelsen over (som du kan bruke når den andre blir for liten) som du han ha i reserve. Anonymous poster hash: cfcf6...e02
Appelsinpiken Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Bare en vinterdress, men de har vår/høstdress i tillegg, så om vinterdressen er våt/skitten så kan de bruke den andre med et ekstra lag under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå