Gå til innhold

Hvor ofte kjøper dere leker til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???  :)

Anonymous poster hash: 5d8a0...179
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Sjelden. Har plenty, får nye leker bursdag og jul.

Skrevet

Annakvar til tredjekvar månad kanskje?

Skrevet

Hele tiden, og det renner over her. Og hun bruker ikke mye av dem. Så helt unødvendig

Skrevet

jeg har ikke kjøpt leker til barna bortsett fra bursdager og jul. ja, også en gang de fikk feriegave da vi hadde vært borte fra dem en uke! men likevel har de i overflod :)

Skrevet

Ikke så ofte, den eneste leketøysbutikken ble akkurat lagt ned her. Får til jul og bursdager i tillegg blir det gjerne en til når vi er på tur, eller hender vi bestiller noe over nettet. De har mer enn nok likevel gitt..

Anonymous poster hash: 3a333...4bc
Skrevet

Et par ganger i mnd ca. Litt småtteri nå og da, ettersom jeg finner noe.

Anonymous poster hash: 0e54b...d52

Skrevet

Stort sett bare til jul og bursdag.

Har vel hendt et par ganger at de har fått noe utenom, men akkurat nå kan jeg ikke huske sist det skjedde, må være flere år siden. Men det hender de får noen nye tegnesaker da, og de fikk et nytt puslespill for et par uker siden.

Anonymous poster hash: 5ab7d...c31
Skrevet

Stort sett til jul og bursdag, og som premie ved spesielle høve som bleieslutt, fotograf, frisør ol. Men det har ikkje vore så svære greiene.

Skrevet

Stort sett par ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 2d198...771

Skrevet

Det han trenger / har lyst på til bursdag og jul. Hender vi slår til med en sommerferie gave.

Ellers er han flink å spare.

Anonymous poster hash: 63efa...03d

Skrevet

Ca 1 gang i uka.

Skrevet

Ca 1 gang i uka.

Du tuller nå?

Anonymous poster hash: d47ea...05f

Skrevet

Nei, men det er som regel bare småting som små biler, pokemonkort, trash packs og lignende.

Skrevet

Nei, men det er som regel bare småting som små biler, pokemonkort, trash packs og lignende.

Men hvorfor? Barna lærer jo ikke å spare, ønske seg og glede av å få noe.

Anonymous poster hash: d47ea...05f

Skrevet

æsj altfor ofte.. en gang i uka kanskje =/ om ikke mer... hvis filmer ol er inkludert

Anonymous poster hash: dd998...273
Skrevet

En gang i uka? Oj, det var ofte ja :P

Anonymous poster hash: 63efa...03d

Skrevet

Jo da, sønnen min sparte 2000 kr før sommeren som han fikk bruke fritt i sommer, nå har begynt sparingen igjen for han ønsker seg ny mobil :) Selv om han får mye så er han ikke bortskjemt og for hver ny ting han får må han gi bort /donere bort 1 leke han har hjemme.

Skrevet

De handler av og til en leke på loppemarked. Vi foreldrene kjøper leker kansje en gang i året. De arver en del så de har det de trenger.

Anonymous poster hash: 393bf...15b

Skrevet

Sønnen min er 1,5 år, og han har fått 4 leker av oss som jeg kommer på. Og det er inkl. 1 jul og 1 bursdag. Det er ikke synd på ham altså, han har plenty - første barnebarnet på begge sider og ingen besteforeldre som vet å begrense seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...