Bustetroll Skrevet 23. oktober 2013 #26 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Syns det er litt guffent å vite at unge jenter ser så opp til denne dama... Ja, hun er nok frisk og rask, og babyen også, på tross av fraværende mage, men dette er ytterpunkter av normalt.... De fleste gravide har mer mage, selv ei bekjent av meg som er høyere, trener hardere (mye styrke) og som har svært lav fettprosent hadde betydelig større gravidmage, hun bærer også barna mot ryggen, men får den typiske gravidmagen. Den er fast og jenta har ikke et gram mer fett ellers på kroppen. Så jeg vet jo at gravide kommer i alle former og fasonger rundt magen, men mange unge jenter vil vel hige etter denne ytterst lille magen, og de færreste vil få til det uten å tære mye på kroppen og sulte seg. Så nei, jeg synes ikke hun er flott, for hun får det til å virke helt normalt å være så liten, uten å tenke på hvordan dette påvirker lesere... Er man en profilert person, uansett om det er via blogg eller tv, så har man et visst ansvar for hvordan man påvirker andre.. Anonymous poster hash: 3900e...c11 Hun er sunn, veltrent, tar vare på kroppen sin. Ser ikke hvilke feil hun sender ut jeg.. Men i dagens samfunn er det blitt forbudt å være stolt av kroppen sin, dersom man ikke er overvektig vel og merke, da har man jo "formene" å være stolt over... Men en "perfekt" kropp, den skal bare rakkes ned på og snakkes stygt om, dersom den blir vist i media, for gud forby at unge jenter skal tro at en slank kropp som trenes daglig er sunn! En perfekt og sunn kropp? Det kommer nok an på øynene som ser du. Null stress å være stor eller liten, det som er problemet med denne damen er det enorme fokus på mat, tynn kropp og trening (løping). Hun tar bilder i vinkler som gjør at magen ser minst mulig ut. Bare det er et stort varsko. Hennes tydelige behov for kontroll og opplegg rundt mat og trening gjør at jeg ikke er i tvil om st vi snakker om en dame med et for stort kontrollbehov og et usunt forhold til kropp, vekt og mat. Uttalelser som at "jeg ble så mett, så da måtte jeg legge inn en ekstra løpeøkt" snakker vel for seg selv. Da trener manikke ffordi det er en vane eller fordi det er sunt, men som "straff" for å ha spist for mye. Dette er en dame som bruker ALL sin tid på å fremstå perfekt på bloggen sin. Problemet er at dette "perfekte" som egentlig er symptomer på hennes vansker oppfattes av målet for mange unge, usikre og lettpåvirkelige jenter og DET er ikke bra. Anonymous poster hash: 78632...c44 damen må jo lide av ortoreksi. hun er sykelig opptatt av kontroll!hun hadde sovet til halv ni her en dag pga av at babyen var urolig i magen, og det var jo kriiiiise! Hun er IKKE et godt forbilde synes jeg, det er IKKE slik det er! Anonymous poster hash: a29c7...671 Nei det er kanskje ikke slik det er, FOR DEG! Men slik er det for henne, kan du ikke bare godta det? Man er faktisk født med fri vilje og egen tankegang.. Husk at denne dama har jobb omtrent 24/7. hun har masse avtaler og møter hele dagen, samtidig som hun har et hus å passe, en blogg å oppdatere, og en hel haug med mail å svare på. Innimellom dette, skal hun lage middag, og hun skal trene (som IKKE er negativt!). Når man har en så fullpakket dag som hun har hver eneste dag, er det faktisk litt "krise" når man kommer 30 min - 1 time etter skjema. Hun er menneskelig som deg og meg, den eneste forskjellen er at hun har folk som pirker på alt hun gjør! Men mener du oppriktig at hun representerer flertallet av gravide? Anonymous poster hash: a29c7...671 MÅ hun ha det vondt under graviditeten fordi andre kanskje har det? Er hun en "dårlig" gravid fordi hun har en enkel graviditet? Det blir vel litt for dumt vel? Hun har vel ikke i oppgave å representere andre enn seg selv! Og ja, hun takk takke seg selv, for trening, kosthold, o.l for en enkel graviditet og en spenstig kropp, som også vil være tilbake i toppform ganske raskt etter fødsel. Endret 23. oktober 2013 av Bustetroll
Tired mama Skrevet 23. oktober 2013 #27 Skrevet 23. oktober 2013 Imponerende. Men er faktisk veldig glad for at jeg hadde større mage selv. Finnes jo ikke noe vakrere enn en flott, rund og stor mage det ligger en liten baby inni. Synes jeg da...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #28 Skrevet 23. oktober 2013 Syns det er litt guffent å vite at unge jenter ser så opp til denne dama... Ja, hun er nok frisk og rask, og babyen også, på tross av fraværende mage, men dette er ytterpunkter av normalt.... De fleste gravide har mer mage, selv ei bekjent av meg som er høyere, trener hardere (mye styrke) og som har svært lav fettprosent hadde betydelig større gravidmage, hun bærer også barna mot ryggen, men får den typiske gravidmagen. Den er fast og jenta har ikke et gram mer fett ellers på kroppen. Så jeg vet jo at gravide kommer i alle former og fasonger rundt magen, men mange unge jenter vil vel hige etter denne ytterst lille magen, og de færreste vil få til det uten å tære mye på kroppen og sulte seg. Så nei, jeg synes ikke hun er flott, for hun får det til å virke helt normalt å være så liten, uten å tenke på hvordan dette påvirker lesere... Er man en profilert person, uansett om det er via blogg eller tv, så har man et visst ansvar for hvordan man påvirker andre.. Anonymous poster hash: 3900e...c11 Hun er sunn, veltrent, tar vare på kroppen sin. Ser ikke hvilke feil hun sender ut jeg.. Men i dagens samfunn er det blitt forbudt å være stolt av kroppen sin, dersom man ikke er overvektig vel og merke, da har man jo "formene" å være stolt over... Men en "perfekt" kropp, den skal bare rakkes ned på og snakkes stygt om, dersom den blir vist i media, for gud forby at unge jenter skal tro at en slank kropp som trenes daglig er sunn! En perfekt og sunn kropp? Det kommer nok an på øynene som ser du. Null stress å være stor eller liten, det som er problemet med denne damen er det enorme fokus på mat, tynn kropp og trening (løping). Hun tar bilder i vinkler som gjør at magen ser minst mulig ut. Bare det er et stort varsko. Hennes tydelige behov for kontroll og opplegg rundt mat og trening gjør at jeg ikke er i tvil om st vi snakker om en dame med et for stort kontrollbehov og et usunt forhold til kropp, vekt og mat. Uttalelser som at "jeg ble så mett, så da måtte jeg legge inn en ekstra løpeøkt" snakker vel for seg selv. Da trener manikke ffordi det er en vane eller fordi det er sunt, men som "straff" for å ha spist for mye. Dette er en dame som bruker ALL sin tid på å fremstå perfekt på bloggen sin. Problemet er at dette "perfekte" som egentlig er symptomer på hennes vansker oppfattes av målet for mange unge, usikre og lettpåvirkelige jenter og DET er ikke bra. Anonymous poster hash: 78632...c44 Ja, jeg tipper du og Caroline står hverandre veldig nære. Du ser ut til å kjenne henne kjempegodt tydeligvis, så da gidder jeg ikke si mer. Det er jo det som er poenget. Vi kjenner henne ikke personlig og vet ikke hvordan hun egentlig er. Vi kjenner henne kun gjennom bloggen, som framstår slik som hun over deg beskriver. -og det er det som er skummelt. Jeg er et oppegående og voksent menneske som klarer mellom virkelighet og bloggverden, men det er ikke bare voksne mennesker som leser blogger. Anonymous poster hash: 88727...434
Bustetroll Skrevet 23. oktober 2013 #29 Skrevet 23. oktober 2013 Syns det er litt guffent å vite at unge jenter ser så opp til denne dama... Ja, hun er nok frisk og rask, og babyen også, på tross av fraværende mage, men dette er ytterpunkter av normalt.... De fleste gravide har mer mage, selv ei bekjent av meg som er høyere, trener hardere (mye styrke) og som har svært lav fettprosent hadde betydelig større gravidmage, hun bærer også barna mot ryggen, men får den typiske gravidmagen. Den er fast og jenta har ikke et gram mer fett ellers på kroppen. Så jeg vet jo at gravide kommer i alle former og fasonger rundt magen, men mange unge jenter vil vel hige etter denne ytterst lille magen, og de færreste vil få til det uten å tære mye på kroppen og sulte seg. Så nei, jeg synes ikke hun er flott, for hun får det til å virke helt normalt å være så liten, uten å tenke på hvordan dette påvirker lesere... Er man en profilert person, uansett om det er via blogg eller tv, så har man et visst ansvar for hvordan man påvirker andre.. Anonymous poster hash: 3900e...c11 Hun er sunn, veltrent, tar vare på kroppen sin. Ser ikke hvilke feil hun sender ut jeg.. Men i dagens samfunn er det blitt forbudt å være stolt av kroppen sin, dersom man ikke er overvektig vel og merke, da har man jo "formene" å være stolt over... Men en "perfekt" kropp, den skal bare rakkes ned på og snakkes stygt om, dersom den blir vist i media, for gud forby at unge jenter skal tro at en slank kropp som trenes daglig er sunn! En perfekt og sunn kropp? Det kommer nok an på øynene som ser du. Null stress å være stor eller liten, det som er problemet med denne damen er det enorme fokus på mat, tynn kropp og trening (løping). Hun tar bilder i vinkler som gjør at magen ser minst mulig ut. Bare det er et stort varsko. Hennes tydelige behov for kontroll og opplegg rundt mat og trening gjør at jeg ikke er i tvil om st vi snakker om en dame med et for stort kontrollbehov og et usunt forhold til kropp, vekt og mat. Uttalelser som at "jeg ble så mett, så da måtte jeg legge inn en ekstra løpeøkt" snakker vel for seg selv. Da trener manikke ffordi det er en vane eller fordi det er sunt, men som "straff" for å ha spist for mye. Dette er en dame som bruker ALL sin tid på å fremstå perfekt på bloggen sin. Problemet er at dette "perfekte" som egentlig er symptomer på hennes vansker oppfattes av målet for mange unge, usikre og lettpåvirkelige jenter og DET er ikke bra. Anonymous poster hash: 78632...c44 Ja, jeg tipper du og Caroline står hverandre veldig nære. Du ser ut til å kjenne henne kjempegodt tydeligvis, så da gidder jeg ikke si mer. Det er jo det som er poenget. Vi kjenner henne ikke personlig og vet ikke hvordan hun egentlig er. Vi kjenner henne kun gjennom bloggen, som framstår slik som hun over deg beskriver. -og det er det som er skummelt. Jeg er et oppegående og voksent menneske som klarer mellom virkelighet og bloggverden, men det er ikke bare voksne mennesker som leser blogger. Anonymous poster hash: 88727...434 Men, men som jeg nevnte, man er utstyrt med egen vilje og egen tankegang. Det blir for dumt når man skal legge skylda på alle andre for alt her i verden. Hun har jo nevt selv, at livet hennes FAKTISK er så bra som hun fremstiller det. Så klart har hun krangler med mannen, mensensmerter og kviseutbrudd hun som alle andre, men utenom de hverdagslige tingene, så har hun lagd seg selv et ganske så flott liv og en fin hverdag. Dette er det HUN selv som har valgt, og det er hun selv som gjør dagene sine så perfekt som mulig. Hvorfor ikke heller prøve å skape det perfekte livet for seg selv, fremfor å sitte og klage over andre som har det tilsynelatende perfekt, og mene at det "er ikke slik virkeligheten er". HENNES virkelighet er sånn. Og det er flott for henne!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #30 Skrevet 23. oktober 2013 Syns det er litt guffent å vite at unge jenter ser så opp til denne dama... Ja, hun er nok frisk og rask, og babyen også, på tross av fraværende mage, men dette er ytterpunkter av normalt.... De fleste gravide har mer mage, selv ei bekjent av meg som er høyere, trener hardere (mye styrke) og som har svært lav fettprosent hadde betydelig større gravidmage, hun bærer også barna mot ryggen, men får den typiske gravidmagen. Den er fast og jenta har ikke et gram mer fett ellers på kroppen. Så jeg vet jo at gravide kommer i alle former og fasonger rundt magen, men mange unge jenter vil vel hige etter denne ytterst lille magen, og de færreste vil få til det uten å tære mye på kroppen og sulte seg. Så nei, jeg synes ikke hun er flott, for hun får det til å virke helt normalt å være så liten, uten å tenke på hvordan dette påvirker lesere... Er man en profilert person, uansett om det er via blogg eller tv, så har man et visst ansvar for hvordan man påvirker andre.. Anonymous poster hash: 3900e...c11 Hun er sunn, veltrent, tar vare på kroppen sin. Ser ikke hvilke feil hun sender ut jeg.. Men i dagens samfunn er det blitt forbudt å være stolt av kroppen sin, dersom man ikke er overvektig vel og merke, da har man jo "formene" å være stolt over... Men en "perfekt" kropp, den skal bare rakkes ned på og snakkes stygt om, dersom den blir vist i media, for gud forby at unge jenter skal tro at en slank kropp som trenes daglig er sunn! En perfekt og sunn kropp? Det kommer nok an på øynene som ser du. Null stress å være stor eller liten, det som er problemet med denne damen er det enorme fokus på mat, tynn kropp og trening (løping). Hun tar bilder i vinkler som gjør at magen ser minst mulig ut. Bare det er et stort varsko. Hennes tydelige behov for kontroll og opplegg rundt mat og trening gjør at jeg ikke er i tvil om st vi snakker om en dame med et for stort kontrollbehov og et usunt forhold til kropp, vekt og mat. Uttalelser som at "jeg ble så mett, så da måtte jeg legge inn en ekstra løpeøkt" snakker vel for seg selv. Da trener manikke ffordi det er en vane eller fordi det er sunt, men som "straff" for å ha spist for mye. Dette er en dame som bruker ALL sin tid på å fremstå perfekt på bloggen sin. Problemet er at dette "perfekte" som egentlig er symptomer på hennes vansker oppfattes av målet for mange unge, usikre og lettpåvirkelige jenter og DET er ikke bra. Anonymous poster hash: 78632...c44 Ja, jeg tipper du og Caroline står hverandre veldig nære. Du ser ut til å kjenne henne kjempegodt tydeligvis, så da gidder jeg ikke si mer. Det er jo det som er poenget. Vi kjenner henne ikke personlig og vet ikke hvordan hun egentlig er. Vi kjenner henne kun gjennom bloggen, som framstår slik som hun over deg beskriver. -og det er det som er skummelt. Jeg er et oppegående og voksent menneske som klarer mellom virkelighet og bloggverden, men det er ikke bare voksne mennesker som leser blogger. Anonymous poster hash: 88727...434 Men, men som jeg nevnte, man er utstyrt med egen vilje og egen tankegang. Det blir for dumt når man skal legge skylda på alle andre for alt her i verden. Hun har jo nevt selv, at livet hennes FAKTISK er så bra som hun fremstiller det. Så klart har hun krangler med mannen, mensensmerter og kviseutbrudd hun som alle andre, men utenom de hverdagslige tingene, så har hun lagd seg selv et ganske så flott liv og en fin hverdag. Dette er det HUN selv som har valgt, og det er hun selv som gjør dagene sine så perfekt som mulig. Hvorfor ikke heller prøve å skape det perfekte livet for seg selv, fremfor å sitte og klage over andre som har det tilsynelatende perfekt, og mene at det "er ikke slik virkeligheten er". HENNES virkelighet er sånn. Og det er flott for henne! Enig i at man skal ta tak i sitt eget liv. Allikevel må det være lov å ha meninger om andre/andre ting. Som kjendis så gir livet en ekstra goder og min mening er da at man bør vise et ansvar tilbake. Jeg er veldig imot all skitkasting som skjer mot henne og andre, og ville aldri sagt noe negativt om magen e.l, det er det ansvaret jeg syns hun fraskriver seg jeg reagerer på. Anonymous poster hash: 88727...434
Bustetroll Skrevet 23. oktober 2013 #31 Skrevet 23. oktober 2013 Syns det er litt guffent å vite at unge jenter ser så opp til denne dama... Ja, hun er nok frisk og rask, og babyen også, på tross av fraværende mage, men dette er ytterpunkter av normalt.... De fleste gravide har mer mage, selv ei bekjent av meg som er høyere, trener hardere (mye styrke) og som har svært lav fettprosent hadde betydelig større gravidmage, hun bærer også barna mot ryggen, men får den typiske gravidmagen. Den er fast og jenta har ikke et gram mer fett ellers på kroppen. Så jeg vet jo at gravide kommer i alle former og fasonger rundt magen, men mange unge jenter vil vel hige etter denne ytterst lille magen, og de færreste vil få til det uten å tære mye på kroppen og sulte seg. Så nei, jeg synes ikke hun er flott, for hun får det til å virke helt normalt å være så liten, uten å tenke på hvordan dette påvirker lesere... Er man en profilert person, uansett om det er via blogg eller tv, så har man et visst ansvar for hvordan man påvirker andre.. Anonymous poster hash: 3900e...c11 Hun er sunn, veltrent, tar vare på kroppen sin. Ser ikke hvilke feil hun sender ut jeg.. Men i dagens samfunn er det blitt forbudt å være stolt av kroppen sin, dersom man ikke er overvektig vel og merke, da har man jo "formene" å være stolt over... Men en "perfekt" kropp, den skal bare rakkes ned på og snakkes stygt om, dersom den blir vist i media, for gud forby at unge jenter skal tro at en slank kropp som trenes daglig er sunn! En perfekt og sunn kropp? Det kommer nok an på øynene som ser du. Null stress å være stor eller liten, det som er problemet med denne damen er det enorme fokus på mat, tynn kropp og trening (løping). Hun tar bilder i vinkler som gjør at magen ser minst mulig ut. Bare det er et stort varsko. Hennes tydelige behov for kontroll og opplegg rundt mat og trening gjør at jeg ikke er i tvil om st vi snakker om en dame med et for stort kontrollbehov og et usunt forhold til kropp, vekt og mat. Uttalelser som at "jeg ble så mett, så da måtte jeg legge inn en ekstra løpeøkt" snakker vel for seg selv. Da trener manikke ffordi det er en vane eller fordi det er sunt, men som "straff" for å ha spist for mye. Dette er en dame som bruker ALL sin tid på å fremstå perfekt på bloggen sin. Problemet er at dette "perfekte" som egentlig er symptomer på hennes vansker oppfattes av målet for mange unge, usikre og lettpåvirkelige jenter og DET er ikke bra. Anonymous poster hash: 78632...c44 Ja, jeg tipper du og Caroline står hverandre veldig nære. Du ser ut til å kjenne henne kjempegodt tydeligvis, så da gidder jeg ikke si mer. Det er jo det som er poenget. Vi kjenner henne ikke personlig og vet ikke hvordan hun egentlig er. Vi kjenner henne kun gjennom bloggen, som framstår slik som hun over deg beskriver. -og det er det som er skummelt. Jeg er et oppegående og voksent menneske som klarer mellom virkelighet og bloggverden, men det er ikke bare voksne mennesker som leser blogger. Anonymous poster hash: 88727...434 Men, men som jeg nevnte, man er utstyrt med egen vilje og egen tankegang. Det blir for dumt når man skal legge skylda på alle andre for alt her i verden. Hun har jo nevt selv, at livet hennes FAKTISK er så bra som hun fremstiller det. Så klart har hun krangler med mannen, mensensmerter og kviseutbrudd hun som alle andre, men utenom de hverdagslige tingene, så har hun lagd seg selv et ganske så flott liv og en fin hverdag. Dette er det HUN selv som har valgt, og det er hun selv som gjør dagene sine så perfekt som mulig. Hvorfor ikke heller prøve å skape det perfekte livet for seg selv, fremfor å sitte og klage over andre som har det tilsynelatende perfekt, og mene at det "er ikke slik virkeligheten er". HENNES virkelighet er sånn. Og det er flott for henne! Enig i at man skal ta tak i sitt eget liv. Allikevel må det være lov å ha meninger om andre/andre ting. Som kjendis så gir livet en ekstra goder og min mening er da at man bør vise et ansvar tilbake. Jeg er veldig imot all skitkasting som skjer mot henne og andre, og ville aldri sagt noe negativt om magen e.l, det er det ansvaret jeg syns hun fraskriver seg jeg reagerer på. Anonymous poster hash: 88727...434 Men det er der jeg ikke forstår. Jeg ser ikke hvilket ansvar du mener hun fraskriver seg..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #32 Skrevet 23. oktober 2013 Null stress å være stor eller liten, det som er problemet med denne damen er det enorme fokus på mat, tynn kropp og trening (løping). Hun tar bilder i vinkler som gjør at magen ser minst mulig ut. Bare det er et stort varsko. Hennes tydelige behov for kontroll og opplegg rundt mat og trening gjør at jeg ikke er i tvil om st vi snakker om en dame med et for stort kontrollbehov og et usunt forhold til kropp, vekt og mat. Uttalelser som at "jeg ble så mett, så da måtte jeg legge inn en ekstra løpeøkt" snakker vel for seg selv. Da trener manikke ffordi det er en vane eller fordi det er sunt, men som "straff" for å ha spist for mye. Dette er en dame som bruker ALL sin tid på å fremstå perfekt på bloggen sin. Problemet er at dette "perfekte" som egentlig er symptomer på hennes vansker oppfattes av målet for mange unge, usikre og lettpåvirkelige jenter og DET er ikke bra. Kopiert og limt inn fra den anonyme over. Hvis du ikke forstår det så ser vi ulikt på saken. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 88727...434
Subwoofer Skrevet 23. oktober 2013 #33 Skrevet 23. oktober 2013 Det finnes da langt værre ting å lese/se på internett enn den bloggen der. Syns dere gir henne mer makt over folk enn det hun egentlig har..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #34 Skrevet 23. oktober 2013 Herregud. Dere er like ille som en bertegjeng i femteklasse som må slenge med leppa når noen gjør noe som ikke er godtkjent av "dronningbiene". Det er en BLOGG. Dere burde skamme dere langt inn i livmora, slå av pc'en og gjør noe annet enn å være så negativ om hva en gravid gjør med hverdagen sin. Hun trener og spiser sunt. Skulle hun helst levd på grandis og Pepsi Max for å høre at hun er en flink gravid i deres øyne? Anonymous poster hash: e05fc...4f4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #35 Skrevet 23. oktober 2013 Fy søren så fin hun var blitt på håret, den fargen passet hun kjempegodt! Og magen synes jeg var nydelig. Liten, ja, men det er vel bare sånn hun er laget. Anonymous poster hash: 05bd6...58b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #36 Skrevet 23. oktober 2013 Her er min mage 8+5 Anonymous poster hash: 3dfbf...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå