Gå til innhold

vanlig å kaste opp når man er febersyk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på halvannet har 39 i feber fra i ettermiddag. Virker sliten og litt sløv, gråter endel. I sted ga jeg henne en yoghurt men alt kom opp igjen.. hun brakk seg skikkelig og det kom opp i tre omganger.. men det virker ikke akkurat som om hun har omgangssyke heller.. Er det vanlig å kaste opp når man er febersyk? Stakkars snuppa mi, hun gråt så fælt og virket redd :-(

Anonymous poster hash: abe0c...1bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som mi på litt over året. jeg prøvde også med joghurt som kom opp igjen, tre ganger. hadde høy feber i ett par dage. var hos legen, men fant ikke annet enn høy crp, så kroppen hadde ordnet seg selv. legen sa at omgangssyken også kunne starte med feber.det varte i tre dager og den tredje dagen var feberen mye lavere og formen stigende.god bedring til jenta di.

Anonymous poster hash: 3b250...e1f

Skrevet

Ville prøvd å holde henne unna melkemat.. drikke er viktigere

Anonymous poster hash: c479c...a6a
Skrevet

Den gangen jeg gikk på sykepleien hadde vi en barnelege som foreleser i pediatri. Nesten alle sykdommene han fortalte om hadde oppkast som symptom...

Barn har som regel ikke samme symptombilde som voksne, og oppkast er ikke uvanlig hos barn med feber. Det trenger ikke være omgangssyke av den grunn.

Jeg husker jeg tenkte den gangen at jeg ikke ville ha barn siden de tydeligvis spydde så mye... Hehe:)

Anonymous poster hash: febcd...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...