Gå til innhold

Noen som har hatt lus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags middel skal jeg bruke på lillejenta mi ?  Blir 2 år om et par mnd.

Hun kan vel ikke bruke det sterkeste greiene??

Og hva med meg som er gravid ?

Anonymous poster hash: b4140...a7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe "Robi Comb pro". Det er en elektrisk lusekam som både oppdager og dreper lus. Jeg kjøpte min i helsekosten. Prøv den i første omgang. Og du som er gravid, bør vel ikke bruke ordinære lusemidler heller, så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 0ad8a...d53
Skrevet

De har et oljebasert middel på apoteket som kan brukes av alle, også gravide.

Anonymous poster hash: 8722b...d8a

Skrevet

hatt et kjempeproblem med lus på skolen her. den lusekammen dreper bare levende lus. kan derfor ta veeeldig lang tid å bli kvitt de. den som lukter helt for jævlig som må sitte på i flere timer anbefales ikke. lusa dævva ikke av den her i huset iallefall. den hvite med lusebilde på.husker ikke hva den heter. den er best. dyr da. lusa har lett for å komme igjen..og når de klekkes i hodet er de bittebitte små og nesten umulig å se..æsj..håper hun blir kvitt de.

Anonymous poster hash: 93beb...dd8
Skrevet

Ville prøvd med en mild sjampo først. Den kan dere bruke begge. Jentene mine har veldig tykt hår der det er vanskelig å finne alle lusa, så hos oss tok det lang tid før vi ble kvitt det. Måtte til slutt ha 2 runder med noe veldig sterkt noe som de hadde i året over natten før vi ble helt kvitt de.

Skrevet

den som sitter i over natten virker ikke så bra som den andre..og mild sjampo hjelper da ikke på lus ; )

Anonymous poster hash: 93beb...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...