Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hva slags middel skal jeg bruke på lillejenta mi ? Blir 2 år om et par mnd. Hun kan vel ikke bruke det sterkeste greiene?? Og hva med meg som er gravid ? Anonymous poster hash: b4140...a7e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Du kan kjøpe "Robi Comb pro". Det er en elektrisk lusekam som både oppdager og dreper lus. Jeg kjøpte min i helsekosten. Prøv den i første omgang. Og du som er gravid, bør vel ikke bruke ordinære lusemidler heller, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 0ad8a...d53
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 De har et oljebasert middel på apoteket som kan brukes av alle, også gravide. Anonymous poster hash: 8722b...d8a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 hatt et kjempeproblem med lus på skolen her. den lusekammen dreper bare levende lus. kan derfor ta veeeldig lang tid å bli kvitt de. den som lukter helt for jævlig som må sitte på i flere timer anbefales ikke. lusa dævva ikke av den her i huset iallefall. den hvite med lusebilde på.husker ikke hva den heter. den er best. dyr da. lusa har lett for å komme igjen..og når de klekkes i hodet er de bittebitte små og nesten umulig å se..æsj..håper hun blir kvitt de. Anonymous poster hash: 93beb...dd8
Førstemann Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Ville prøvd med en mild sjampo først. Den kan dere bruke begge. Jentene mine har veldig tykt hår der det er vanskelig å finne alle lusa, så hos oss tok det lang tid før vi ble kvitt det. Måtte til slutt ha 2 runder med noe veldig sterkt noe som de hadde i året over natten før vi ble helt kvitt de.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 den som sitter i over natten virker ikke så bra som den andre..og mild sjampo hjelper da ikke på lus ; ) Anonymous poster hash: 93beb...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå