Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Takk Anonymous poster hash: c9fe7...47e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Her er det fullt program med fritidsaktiviteter i dag så det blir rask middag ved hjelp av pose. En grillet kylling (eller noen stekte kyllingfileter) deles i biter og legges i en ildfast form, jeg legger også noen stekte grønnsaker i formen. Lager Bretagne kyllingsaus fra pose og heller over i formen, litt ost på toppen og gratineres i ovnen mens jeg koker noen boil-in-bag poser med jasminris. Veldig enkelt og veldig godt. Anonymous poster hash: 4d2cc...074
☆☆☆ Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Tja, veldig raskt er det ikkje men vi skal ha fylte kyllingfiletar med spekeskinke rundt, men omnsbakte potetbåtar, grønnsaker og soppstuing til. Dette har vore på menyen sida søndag utan å bli realisert.
MammantilNurket Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 I dag står pannekaker med blåbær på menyen hos oss
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Idag blir det kyllingfilet og pasta med ett glass dolmio al forno over, som stekes i ovnen med litt ost på toppen. Anonymous poster hash: 834d3...39c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Den her er ikke så rask, men noe av det beste som jeg vet om Dagen før, så steker jeg 10 pannekaker og har de i kjøleskap. Skjære 4 kyllingfilet i terninger. Skjære løk og steke den i panna til den får en gyllen farge. Ta i kyllingfilet biter og steke dem med løken i ca. 15min. Deretter ta i litt pastasaus, salt, og litt tomatpure. Etter det, ta i litt skjært i biter paprika, gulrot skjært i biter og litt champignon. Steke det godt. På slutten ta i litt matfløte og kremfløte og røre godt. Ta vekk stekepanne og ta fram pannekaker. Bruke spiseskje og sette det i panenkakene og rulle sammen, sette det i stekeplate. Putte i ovnen på 200 grader i 15-20min. Når det er ferdig ta det ut av ovnen og ha i litt fløte (med salt) og hell over pannekakene. Putt det inn i ovnen på nytt og la stå i 3-4min. Ta det ut og ferdig Anonymous poster hash: ea2f1...993
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Har nettopp satt kjøttboller til steking i stekeovnen. De lages kjapt Tilbehør i dag blir det vi har i skapet, brokkoli og ris Anonymous poster hash: 127cc...f1a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Stekte middagspølser med hjemmelaget potetmos med litt store biter + en salat Anonymous poster hash: a4367...ce6
*Yuna* Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Pastasalat med kylling, pesto, fetaost og soltørka tomat. Går ganske raskt, eneste er at kyllingen må stekes og pastaen kokes. Kjøper ferdigkuttet salat og soltørka tomater
tuss2011 Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Her er det fullt program med fritidsaktiviteter i dag så det blir rask middag ved hjelp av pose. En grillet kylling (eller noen stekte kyllingfileter) deles i biter og legges i en ildfast form, jeg legger også noen stekte grønnsaker i formen. Lager Bretagne kyllingsaus fra pose og heller over i formen, litt ost på toppen og gratineres i ovnen mens jeg koker noen boil-in-bag poser med jasminris. Veldig enkelt og veldig godt. Anonymous poster hash: 4d2cc...074 Prøvde denne i dag, men valgte Bali Kyllingsaus i stedet... Det var ikke NOE igjen i forma etter middagen Endret 24. oktober 2013 av tuss2011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå