Nemo_ Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har sååå fæl ettervekdt nå og orker ikke vente på frisørtime! Håret mitt er mørk blondt...hva fungerer best da?? Utenom bleking såklart og jeg vil IKKE ha gult/oransje hår!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Er ganske sikker på at man ikke kan få håret lysere annet enn ved striper/ blondering. Gå å spør i en frisørsalong? Anonymous poster hash: dc19e...fce
Hildemor fra vest Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har god erfaring med swartzkops sin stripe/bleking som det følger med en blå hårkur. Selges på cubus og diverse andre butikker; )
Nemo_ Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 Man kan få lysere hår ved lysfarge jo, men må ha noe det ikke blir gult av....jeg får vel bare bestille meg en frisørtime
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg gjør det selv en gang i måneden ca. Får alltid kommentarer på at jeg har så fin farge, og frisøren sier jeg har en bra farge. Bruker stort sett Schwarckopf, noen ganger Loreal. Bruker alltid en lys askefarge, for å unngå at det blir oransje. tar farge i ettervekst, noen ganger noen striper nedover Anonymous poster hash: e1e95...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå