Ennai Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Vi veier et hus sammen med en annen familie. To separate leiligheter, vi i sokkel de i hovedegt. For nte gang har denne familien besøk av en annen familie, og ungene i de to familiene går ikke i lag! Hver gang de er her bråker de sånn at det klirrer i skapene og lysekrona mi rister sånn at to lyspærer har gått! Jeg fant ut i går at jeg er gravid og llerede nå kommer hormontrollet ut! Jeg kjenner at jeg er så forbanna nå at hvis de opp ikke roer seg snart må jeg gå opp til de å høre hva i helvette de holder på med! Makan til bråk som dette er det leeeenge siden jeg har vært borti!! Knurr...
Ennai Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2013 Leier et hus skulle det selvfølgelig være..
ms.Pond Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Det må da være lov å gå opp og forhøre seg? Altså, på en vennlig måte, og fortelle, som du gjør her, at pærene i lysekronen din går når de herjer sånn oppe og at det blir et vanvittig ståk. De tenker sikkert ikke over at det høres veldig godt ned og er plagsomt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå