Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Arg, det har nok vært mange tråder om dette emnet og jeg har bidratt med noen få av dem. Men nå lurer jeg på om jeg har blitt helt kokko! Jeg er kjempebetatt av en annen mann. Han vet det ikke selv. Jeg er gift og har barn og det har han også. Jeg har vært veldig opptatt av å prøve å få han til å legge merke til meg. Jeg har blitt helt oppslukt i det. I går snakket jeg med han og da slo det meg... Han blir aldri å legge merke til meg! Det var som luften gikk ut av en ballong. Nå føler jeg meg helt tom og kjenner at det nesten ikke er noe vits å ordne og pynte seg noe spesielt mer! Ble bare helt motløs. Dette er jo fryktelig tåpelig, men følelsen får jeg ikke ristet av meg:( Pokker ta de følelsene! Anonymous poster hash: b9dd2...ae1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Ingen som har noen kloke ord til meg? Føles ut som jeg har hjertesorg:( Anonymous poster hash: b9dd2...ae1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Er vel på tide å la han gå og faktisk fokusere og pynte deg for mannen din? Du kan ikke seriøst mene at du skal ødelegge din og hans familie bare fordi du er betatt av en annen mann? Å være betatt av en annen er noe man kommer ti å være mye i livet, bare å være voksen og moden nok til å klare å ta de riktige valgene... Anonymous poster hash: 5ff6e...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå