Gå til innhold

Hva ønsker DU deg til jul? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaffemaskin

Michael Kors klokke

Treningstøy og kanskje nye sko

Skøyter og hjelm

Kommer nok mer på lista nærmere jul :)

Anonymous poster hash: 56ac4...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så mange kjerringønsker.

Jeg ønsker meg Playstation 4, Watch Dogs, GTA5, COD Ghosts og rød converse.

Okey da, og ett par kjerringønsker, green gate servise og tilbehør til Kenwood maskinen min...

Anonymous poster hash: dd28a...c60
Skrevet

Å få en hel uke hvor både jeg og min mann er hjemme.

Skrevet

Gavekort på klær

Nytt kjøkken

Michael Kors veske

Ny mobil

Tur til New York

Ny sofa

Bunad

Nye lamper

Hvorfor ikke skaffe seg noe av dette selv?

Anonymous poster hash: 1537c...f9b

Skrevet

At pappaen min skal bry seg...

Anonymous poster hash: f9b67...af0

Skrevet

Gavekort på klær

Nytt kjøkken

Michael Kors veske

Ny mobil

Tur til New York

Ny sofa

Bunad

Nye lamper

Hvorfor ikke skaffe seg noe av dette selv?

Alle her kan jo skaffe noe av tingene på ønskelisten sin selv... er det flere her inne som har et horn i siden til mtwoa?

Anonymous poster hash: 1c062...7ca

Skrevet

En spire!!!!

Anonymous poster hash: 9bb8a...1e3

Skrevet

Klær. Tur til Disneyland Paris :) hehe elsker det stedet! Utedress så jeg kan base med barna :). Ny veske og lommebok. Diverse øredobber . Bøker. ( får iphone 5 til bursdag om noen dager av mannen så tlf utgår fra lista selv om den var med opprinnelig) koselige fluffy lue og votter .

Skrevet

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Anonym bruker" data-cid="145792148" data-time="1382528816"><p><p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="Anonym bruker" data-cid="145792138" data-time="1382528611" data-date="i dag, 13:43">Den vesentlige forskjellen her er vel at det ikke akkurat er konsertbilletter og votter hun sitter og ramser opp. Bunad? Designerveske? NY-tur? Jeg hadde blitt flau og hadde aldri i livet klart å dele en slik liste, ikke til min mann en gang selv om vi kjøper ekstra fin gave til hverandre. En slik liste gir inntrykk av hinsides forventninger og jeg hadde fått bakoversveis om jeg hadde spurt noen om ønsker og dette var tilbakemeldingen.Nei, har overhodet ikke noe horn i siden til denne dama selv om jeg reagerer. Anonymous poster hash: 1537c...f9b

Skrevet

Jeg ønsker en stille og fredelig jul uten familiedrama.
De mer realistiske ønskene er ullklær, gavekort på sko og bøker :)

Anonymous poster hash: 64cfb...6ad
Skrevet

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Anonym bruker" data-cid="145792148" data-time="1382528816"><p><p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="Anonym bruker" data-cid="145792138" data-time="1382528611" data-date="i dag, 13:43">Den vesentlige forskjellen her er vel at det ikke akkurat er konsertbilletter og votter hun sitter og ramser opp. Bunad? Designerveske? NY-tur? Jeg hadde blitt flau og hadde aldri i livet klart å dele en slik liste, ikke til min mann en gang selv om vi kjøper ekstra fin gave til hverandre. En slik liste gir inntrykk av hinsides forventninger og jeg hadde fått bakoversveis om jeg hadde spurt noen om ønsker og dette var tilbakemeldingen.Nei, har overhodet ikke noe horn i siden til denne dama selv om jeg reagerer. Anonymous poster hash: 1537c...f9b

Men en ønskeliste er jo nettopp det, ØNSKEliste. Det er vel ingen begrensninger på hva en kan ønske seg i denne verden? Jeg ønsker meg hus, bil, hytte ved havet og båt. Jeg forventer ikke å få det, men jeg kan likefullt ønske meg det, eller? Anonymous poster hash: 1c062...7ca
Skrevet

pysj

tøffler

penger/gavekort/ting til det nybygget som skal stå klart rett før jule ;D

Anonymous poster hash: 31088...dcd
Skrevet

Jeg vet jeg kommer til å få : nytt kjøkken, Michael Kors veske, tur til NY og ny mobil.

Nytt kjøkken fordi vi pusser opp, det egentlige ønsket er vel at det blir satt opp før jul.

Turen til New York fordi dette er en gave fra meg til mannen, fra mannen til meg og fra oss til ungene.

Michael Kors veske kjøper jeg i NY for penger jeg får av svigers til jul

Ny mobil får jeg av mannen fordi min gamle mobil virker ikke så bra lenger.

Og bunaden blir en gave fra ungene til meg fordi jeg har ønsket meg det i mange år og har endelig råd til å kjøpe meg det :) 

Så denne julen er jeg veldig heldig som får så mange flotte ting, men det er sikkert den eneste julen i hele mitt liv at jeg får så mange flotte gaver.Så der har du forklaringen på hvorfor ønskelisten min er så dyr i år.

Skrevet

Jeg vet jeg kommer til å få : nytt kjøkken, Michael Kors veske, tur til NY og ny mobil.

Nytt kjøkken fordi vi pusser opp, det egentlige ønsket er vel at det blir satt opp før jul.

Turen til New York fordi dette er en gave fra meg til mannen, fra mannen til meg og fra oss til ungene.

Michael Kors veske kjøper jeg i NY for penger jeg får av svigers til jul

Og bunaden blir en gave fra ungene til meg fordi jeg har ønsket meg det i mange år og har endelig råd til å kjøpe meg det :)

Så denne julen er jeg veldig heldig som får så mange flotte ting, men det er sikkert den eneste julen i hele mitt liv at jeg får så mange flotte gaver.Så der har du forklaringen på hvorfor ønskelisten min er så dyr i år.

Jeg synes at ønskelisten din var flott, jeg :)

Unødvendig at sure (og sikkert misunnelig) anonyme skal gi deg smekk over fingrene for det. Som mor fortjener man faktisk ekstra luksus til jul, bursdager og ellers i året for den del :)

Skrevet

Jeg ønsker studieplass på studiet jeg vil på! Selv om opptaket ikke er før til våren, må jeg skrive oppgave som leveres sammen med søknaden nå før jul. Krysser fingrene for at jeg klarer det! :) 

Klær, penger, gavekort, vin, glass jeg samler på og sånt er alltid kjekt å få. Ellers er listen veldig kort. Mangler den siste Manuela-boken, så jeg håper jeg får den, da ;)

Skrevet

Og bunaden blir en gave fra ungene til meg fordi jeg har ønsket meg det i mange år og har endelig råd til å kjøpe meg det :)

Unødvendig at sure (og sikkert misunnelig) anonyme skal gi deg smekk over fingrene for det. Som mor fortjener man faktisk ekstra luksus til jul, bursdager og ellers i året for den del :)

Alvorlig talt, mammantilnurket, er du 14? Er dette reaksjonen din til alt? "Hun er sikkert misunnelig"

Dette blir for dumt. Hva skulle jeg være misunnelig på? Har vært i NY, har fint kjøkken, har fineste bunaden og helt grei veske. Aller viktigst, har en utrolig mann og de herligste barna.

Jeg ønsker mamman til W og A en super tur, byen er fantastisk.

Men du burde kanskje roe deg noen hakk mammantilnurket om du forklarer alt snev av kritikk med misunnelse.

Skrevet

Alvorlig talt, mammantilnurket, er du 14? Er dette reaksjonen din til alt? "Hun er sikkert misunnelig"

Dette blir for dumt. Hva skulle jeg være misunnelig på? Har vært i NY, har fint kjøkken, har fineste bunaden og helt grei veske. Aller viktigst, har en utrolig mann og de herligste barna.

Men du burde kanskje roe deg noen hakk mammantilnurket om du forklarer alt snev av kritikk med misunnelse.

Hmm ... hva er det man sier om dagen ... ta deg en bolle??
Skrevet

Hmm ... hva er det man sier om dagen ... ta deg en bolle??

Det var reaksjonen sin det...

Heh.

Skrevet

En god karakter på den hælvetes eksamen jeg sitter og skriver på nå.... Argh! Aldri mer!!

Med andre ord; jeg har ikke hatt tid til å tenke på jul enda;)

Skrevet

En god karakter på den hælvetes eksamen jeg sitter og skriver på nå.... Argh! Aldri mer!!

Lykke til! :-)

Anonymous poster hash: c2d63...b83

Skrevet

To år siden min aller aller siste eksamen. Jeg savner det ikke. Og aldri mer! Lykke til!

Anonymous poster hash: 799cc...06e

Skrevet

Ullsokker

Pulsklokk

Hverdagsklokke

Bøker

Ny kjøkkenmaskin

Mikrobølgeovn

En tynn ullgenser

Kinobiletter med barnevakt

Snøfreser

Teskjeer

Sølvbestikk

Baderakt

Pulsvanter

Fin sjokolade

Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. (Tror jeg må lagre denne listen så jeg husker det når noen spør)

Anonymous poster hash: f6f75...5dc
Skrevet

Jeg ønsker meg en ny Schæfer-tispe. Mistet min bestevenn for en liten stund siden :( Men blir nok ikke med det første...

Anonymous poster hash: 7cc96...791
Skrevet

Ønsker meg morgenkåpe og playstation.

Regner med at begge ligger under treet iår :D

Ja, og så ønsker jeg meg baby men det er litt for kort tid til denne jula så får sette det opp på lista til neste år.

Skrevet

Ingenting! Fikk en diamantring på 0,6 karat til 40-årsdagen min for noen uker siden, den var så dyr at jeg ikke får flere gaver i hvert fall de neste 3 år. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...