Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Hva synes du er viktig i forhold til barn og barndom? Anonymous poster hash: d161a...0e9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 trygghet, grenser, kontiunitet,lærdom og glede - her skapes basisen for hvordan barna blir som voksne, viktig å være bevisst. Anonymous poster hash: f233b...939
Mandala Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Tid og opplevelser sammen. Men mest tid. Ikke stress eller tidsklemme. Opplevelsene kan være alt fra en tur i skogen, stranda på en regnværsdag eller syden. Det er ikke de største og egentlig morsomste hendelsene jeg selv husker fra barndommen. Det prøver jeg å ta med meg. Og å tenke seg om før man sier nei. Ok, jeg er kjempesliten og vil overhodet ikke spille brettspill. Men jeg uansett hvor sliten jeg er så klarer jeg faktisk å være med et kvarter hvertfall. Holder på å øve meg på det der nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå