Gå til innhold

Gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, først vil jeg si at jeg mest sannsynlig legger dette på feil side, men føler meg i denne gruppen for det.

Har en sønn på 4,5 år og er selv snart 34 år. Jeg tok ut spiralen i juni, og denne prøve perioden her, føler jeg meg veldig annerledes...

Jeg sliter med halsbrann, noe jeg aldri har hatt før. Bekkenet mitt er heller ikke venner med meg. Fikk bekkenløsning i uke 7 i forrige sv.skap. Kvalmen blomstrer dagen lang, og svimmelhet. Men jeg vil ikke tro jeg er gravid føre testen er pos. Har bare billigtester, så venter til tante rød skulle vært her, da til helgen, men det er lenge å vente.... Flere som har det sånn her??          

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

Har ikke noe svar til deg angående spørsmålet ditt, men tenkte å svare siden jeg også føler meg veldig sikker på at jeg kan være gravid.. Er ikke prøver, men har mange, mange symptomer på tidlig graviditet.  Greier ikke la være å tenke på det og venter ikke mens før om en uke  :( 

Lykke til!  :)

Skrevet

Hei! 

Har ikke noe svar til deg angående spørsmålet ditt, men tenkte å svare siden jeg også føler meg veldig sikker på at jeg kan være gravid.. Er ikke prøver, men har mange, mange symptomer på tidlig graviditet.  Greier ikke la være å tenke på det og venter ikke mens før om en uke  :( 

Lykke til!  :)

Godt vi er flere i samme båt. Må si jeg er veldig spent, og prøver ikke å tenke så mye på det...

Jeg føler meg litt "gammel" d jeg straks blir 34 år, og føler grensa går på 35 år. Så veldig greit om det hadde skjedd nå...

Hvilket nr i rekken er din evt graviditet?

Skrevet

Ja, krysser fingrene for deg  :) 

Jeg også er veldig spent...  Dette er evt min første graviditet.
Er veldig utålmodig og har lyst å ta graviditetstest hver morgen  :P  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...