Gå til innhold

Ang foreldrepenger og halv skatt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Permisjonen min slutter 1. desember og etter det skal jeg gå hjemme i ulønnet perm. Er det dumt mtp halv skatt i desember? Burde jeg komme meg ut i jobb fom 2 desember ? :)

Har ikke barnehageplass til sønnen min, men kan jo bruke dagmamma.

 

Anonymous poster hash: 7d5ce...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?

 

Anonymous poster hash: 9378c...e22

Skrevet

Du vet at du ikke får penger av staten i form av skattelette i desember???

Det som kalles halv skatt er et fint uttrykk på å betale for mye de 11 første mnd for å kunne betale litt mindre i desember.

Så jobber du ikke i desember får du igjenn den "halve skatten" på oppgjørey året etter.

 

Anonymous poster hash: 7961b...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...