Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Permisjonen min slutter 1. desember og etter det skal jeg gå hjemme i ulønnet perm. Er det dumt mtp halv skatt i desember? Burde jeg komme meg ut i jobb fom 2 desember ? Har ikke barnehageplass til sønnen min, men kan jo bruke dagmamma. Anonymous poster hash: 7d5ce...0b8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Seriøst? Anonymous poster hash: 9378c...e22
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Du vet at du ikke får penger av staten i form av skattelette i desember??? Det som kalles halv skatt er et fint uttrykk på å betale for mye de 11 første mnd for å kunne betale litt mindre i desember. Så jobber du ikke i desember får du igjenn den "halve skatten" på oppgjørey året etter. Anonymous poster hash: 7961b...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå