Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 ... ville du savnet det og/eller noen her? Jeg er her hver dag, og innimellom lever meg litt inn i endel av det som skjer her. Da mener jeg at jeg ser etter oppdatering i tråder hvor man er spent på hva HI gjør eller hva mer som har skjedd. Tror også jeg hadde savnet noen av brukerne her, etter å ha vært her i mange år føler man at man kjenner noen Eneste positive er at jeg hadde fått mye bedre tid til å feks vaske huset Anonymous poster hash: 177b0...415
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde savnet tidsfordrivet.. Anonymous poster hash: 1243d...10c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Hadde nok savnet forumet noen dager ja. Jeg koser meg virkelig når jeg kan sette meg ned, slappe av og henge her inne en liten stund. Pluss at det hender jo jeg trenger råd ang div graviditet/baby spørsmål. Ville ikke savnet personer/nick nei. Anonymous poster hash: 4879e...6f7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Ja! Også hadde jeg fått utrolig god tid... Anonymous poster hash: 73f9e...574
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Ja, og ja Mange her inne som jeg liker. Ikke at verden hadde gått under, men trist hadde det vært. Anonymous poster hash: 2a4b8...b6b
me_87 Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Ja! Hvor skulle jeg spurt alle mine dumme spørsmål da?
mamma_bergen Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Ja, jeg hadde nok savnet underholdningen, diskusjonene, intrigene og alle de flotte damene som har gode ord og lure tips
Cruella De Vil Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Ja, jeg ville savnet det litt. Jeg synes det er fint å kunne titte innom her og lese trådene jeg synes virker interessante, og av og til diskutere diverse. Og så er det så greit å stille diverse spørsmål her, det er alltid noen som hjelper til og svarer.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Har vært her av og på i mange år så jeg tror jeg hadde savnet det. Litt for humoren, brukerne, rådene, muligheten til å hjelpe andre og bare ha et sted der man kan være akkurat hva man føler for i det øyeblikket. Ja, jeg liker DIB da... Anonymous poster hash: e1933...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå