Gå til innhold

laks er mat som alle liker, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gått for kylling i stedet, er mer safe er min erfaring. Hadde servert det i egen bolle og hatt en annen bolle med marinerte bønner/linser etc:)

Anonymous poster hash: 714ca...884

Tror ikke disse så kalt veggisene spiser kylling...

Anonymous poster hash: 83fe0...b6c

Var vel derfor hun foreslo å servere den separat, og også ha marinerte bønner og linser som alternativ til de fire vegetarianerne...

Anonymous poster hash: d872c...71f

Ok, jeg tenkte at bønner og linser i marinade ikke var en rett i seg selv...

Anonymous poster hash: 83fe0...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde turt uten å være helt sikker på at alle liker det.

Selv elsker jeg laks, og er glad i salat - men akkurat ruccola hater jeg! Det er seriøst kaninmat, i beste fall.

Skrevet

Ingen av oss i hus klarer å få ned laks..og jeg kjenner ytterst få som liker laks...!så jeg ville nok ikke tatt det som en selvfølge..:-)

Skrevet

De fleste? Jeg har alltid sett på laks som sånn mat veldig få liker. Sånn 50/50.. Sjømat generelt..

Jeg får tårer i øynene av smaken av laks/fisk..  Fatter virkelig ikke at folk spiser det frivillig

Skrevet

Jeg hadde nok elsket salaten, men mannen min hadde stått over det måltidet... Jeg hadde ikke tatt sjansen på at 15 stk likte laks.

Anonymous poster hash: 9c001...3c0
Skrevet

Jøss, jeg er overrasket over hvor mange som ikke liker laks! Jeg hadde elsket å bli servert den retten, men tydeligvis ikke et trygt nok valg. Forslaget med marinerte kikerter/bønner + kylling må imidlertid være idiotsikkert. Og for å safe enda mer: velg baby leaf salat fremfor ruccola.

Skrevet

Jeg hadde ikke servert det til mine venner, for flere av dem spiser ikke sjømat i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ea3bb...2f1
Skrevet

Skal ein vere trygg er det vel kun loff og nugatti ein kan servere - kvar for seg.

Skrevet

Jeg liker ikke laks. Er egentlig den eneste fisken jeg ikke liker. Men får jeg det servert så er jeg høflig å spiser. Samboeren min spiser ikke fisk i det hele tatt så han dropper det uansett hvor han får det servert. Frekk som han er.

Anonymous poster hash: 97e66...eef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...