Gå til innhold

laks er mat som alle liker, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke møtt noen som ikke liker det i hvertfall.

Skal servere middag til 15 stk hvor 4 er vegetarianere og 4 går på lavkarbo. Så jeg tenkte å lage en laksesalat med ruccola, feta og tomat og servere brød til som LCHF folkene kan sløyfe. Laks er en sikker vinner sant? Dette er voksne mennesker så regner med det.

Anonymous poster hash: 1d877...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit. Ikke vegetarianere men de spiser ikke kjøtt.

Anonymous poster hash: 1d877...75d

Skrevet

Høres supert ut :)

Anonymous poster hash: 83fe0...b6c
Skrevet (endret)

Dei fleste et vel det meste dei får servert hjå andre, og laks er den fisken flest likar har eg inntrykk av. Sjølv har eg alltid likt kvit fisk betre enn raud, men har nesten endra meining på mine eldre dagar.

Endret av ★
Skrevet

Det hørtes veldig godt ut :) Samboeren min liker ikke laks (jeg elsker det), men han spiser det dersom han får det servert. Vi snakker jo ikke akkurat rakfisk eller smalahove her, laks er nok en kurant ting å satse på :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, det er ikke alle som liker laks.  Men det fleste voksne spiser det de får servert og laks er jo noe de fleste vil kunne klare å få ned.  Jeg ville hatt større problemer med fetaosten, det er noe av det ekleste jeg vet.

Skrevet

Liker ikke laks. ;) Og jeg er ikke spesielt kresen.

Anonymous poster hash: 8aceb...eee
Skrevet

Mannen min liker ikke laks. Han kan til nød ha ørret.

Anonymous poster hash: ca928...4f7

Skrevet

Laks er en fisk mange ikke liker, uten at jeg skjønner at det er mulig.. Men laks er ingen sikker vinner..

Anonymous poster hash: a759b...f3f

Skrevet

Hadde valgt å ha den separat om mulig så folk kunne velge selv.

Jeg er ikke glad i laks.

Skrevet

Enig med de over. Selv spiser jeg det aller meste, men akkurat laks klarer jeg ikke å få ned.

Skrevet

Mmmmm.. Får jeg komme?? ;-)

Anonymous poster hash: 172e3...0e8

Skrevet

Ikke fan av laks. Er ikke spesielt kresen :P

Men de fleste liker det jo da :)

Skrevet

Kjenner mange som ikke liker laks. Jeg mener uansett at fisk ikke er noen vinner, veldig mange liker ikke fisk

Anonymous poster hash: d4e1b...028
Skrevet

Villaks ja, oppdrett NEI! Oppdrettslaks er noe av det ekleste jeg vet om av mat.

Anonymous poster hash: 81c7a...df1

Skrevet

Laks er en av de få fiskeslagene jeg ikke liker, og kjenner flere som har det på samme måte.

Men som en over her hadde jeg slitt mer med fetaosten..

Anonymous poster hash: 7043d...17e

Skrevet

Bytt ut laksen med ørret. Den smaker mindre tran :)

Skrevet

Hvis de ikke spiser kjøtt av etiske/miljøvern/dyrevern -grunner, er sannsynligheten stor for at de ikke spiser laks heller. 

Anonymous poster hash: 7b6c7...010
Skrevet

Jøss, så mange som ikke likte laks her inne. Jeg trodde det var noe de fleste likte. Spesielt "vegeterianere" og lavkarbofolk. Synes retten høres kjempegod ut. Alternativt kan du jo lage tapas så folk kan plukke litt hva de selv ønsker. 

Skrevet

Jeg hadde gått for kylling i stedet, er mer safe er min erfaring. Hadde servert det i egen bolle og hatt en annen bolle med marinerte bønner/linser etc:)

Anonymous poster hash: 714ca...884
Skrevet

Jeg hadde gått for kylling i stedet, er mer safe er min erfaring. Hadde servert det i egen bolle og hatt en annen bolle med marinerte bønner/linser etc:)

Tror ikke disse så kalt veggisene spiser kylling...

Skrevet

Det er jo derfor en kan ha kylling i en bolle og "veggis-alternativ" (bønner/linser) i en annen!

Skrevet

Var vel derfor hun foreslo å servere den separat, og også ha marinerte bønner og linser som alternativ til de fire vegetarianerne...

Anonymous poster hash: d872c...71f

Skrevet

Jeg synes også laks er godt, men fetaosten hadde jeg seriøst plukket ut av salaten altså, den har jeg store problemer med å få i meg..

Kjenner flere som sier de "ikke liker fisk" og da laks inkludert, men de fleste voksne mennesker klarer jo få i seg noen laksebiter fra en salat de får servert...

Anonymous poster hash: d872c...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...