Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Når jeg står og ser meg i speilet føler jeg meg ikke så veldig feit, tenker at til å være snart 40 år så er det ikke så verst. hehe. Men når jeg sitter derimot, da føler jeg fettet flyter utover til alle kanter...uff, blir helt deprimert av å se det. Er det flere som har det sånn, eller er jeg veldig feit uten at jeg ser det selv i oppreist stilling...? Anonymous poster hash: d7fd9...667
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er tynn, men sitter jeg henger det utover. Sånn er mennesker bygd, ihvertfall de aller aller fleste av oss. Anonymous poster hash: 62257...0cb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Du er nok feitere enn du tror. Jeg var sånn du beskriver. Har alltid fått høre at jeg er så flott etc, følte meg virkelig ikke feit, men var litt ukomfortabel med meg selv. Jeg begynte å trene, seks mnd senere har jeg gått ned 10 kg og nå har jeg ikke bilringer når jeg sitter lenger. Det er utrolig deilig å sette seg i bilen uten at det er noe som strammer eller velter seg over buksekanten! Anonymous poster hash: c0a35...d12
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Nå er det mer som en vannmelon. Gravid 30 uker. Til vanlig får jeg en liten...tja...sykkelring? når jeg sitter og lener meg framover. Syns jeg selv hvertfall. Sitter jeg oppreist er den stort sett flat. Dog litt mykere enn før etter flere barn. Anonymous poster hash: fe839...034
Elsker livet Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Ja, og det plager meg ikke. Litt bilring(er) er kvinnelig.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jepp. Koseringen min titter frem når jeg sitter meg ned Trenger ikke være feit for å ha litt bilring, kan jo være at du har litt løs magehud.
Ileus Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Har ikke bilring, vil heller tro min hadde passet på en hjullaster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå