Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg kan jo uansett spise det som er stekt, men er det farlig å spise laks og tunfisk som ikke er varmebehandlet? Resten kan jeg klare meg uten=) Anonymous poster hash: ceb1c...85b
Soon to be mum Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 I følge matportalen (helsemyndighetenes offisielle matråd) bør gravide unngå fersk tunfisk. I tillegg har det den siste tiden vært flere eksperter som advarer gravide og barn mot å spise oppdrettslaks da man frykter at denne fisken inneholder mer giftstoffer enn tidligere antatt. Dette er dog et diskusjonstema enda.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Søren, da får jeg bare styre unna:/ Anonymous poster hash: ceb1c...85b
Soon to be mum Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Søren, da får jeg bare styre unna:/ Anonymous poster hash: ceb1c...85b Ja, jeg ville ikke tatt sjansen tror jeg. Selv savner jeg god, fransk importert brie aller mest. Gleder meg til å få det når jeg har født kjenner jeg.
Jern-Erna Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 velg andre ting enn laks og tunfisk.. du får likevel smaken av sushi scampi, california maki osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå