Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Fikk sms fra en far med to sønner i går. Han er gift, og jeg er på hils med både han og kona. Har begges tlfnr da datteren min har gått i barnehage med begge sønnene og nå går på skole med den ene. Hun har lekt godt med begge. På melding fra faren var det spørsmål om jeg og datteren ville bli med i bassenget. Endte med at jeg takket høflig nei, at det ikke passet men kanskje en annen gang, Dette for å kjøpe meg tid. Ble nemlig så usikker på om dette var en invitasjon til meg og datteren min med bare han og guttene, siden sms'en kom fra hans tlf og ikke konas. Var dette rart, eller hadde dere tatt dette som kun normal høflighet? Anonymous poster hash: 5570a...78e
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 er det ett problem for deg og dra i bassenget sammen med han og barna uten kona? tror neppe han mener noe annet enn sosialt samvær for barna.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 er det ett problem for deg og dra i bassenget sammen med han og barna uten kona? tror neppe han mener noe annet enn sosialt samvær for barna. Nei, det er overhodet ikke noe problem for meg. Synes både han og kona er hyggelig, men kjenner dem ikke veldig godt og avslo mest av hensyn til kona. Ville syntes det hadde vært rart selv om moren til noen tok kontakt med min mann og inviterte til lek i bassenget. Anonymous poster hash: 5570a...78e
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Sikkert kona som testet deg. Du besto testen! Anonymous poster hash: 504ba...777
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 SÅ lenge jeg ikke er noe Baywatch-stjerne i badedarkt/bikin, så hadde det ikke falt meg inn og tro mannen mente noe annet enn et generelt spørsmål til oss som familie og treffes med barn i svømmehallen. Enten meg og han eller han og mannen, jeg og kona hans eller mannen min og kona hans, eller oss to og han eller oss to og kona..Selvfølgelig med alle barn.....alt etter hvem som blri med i svømmehalln den dagen...Vi prøver altid bli med bgge to, men en annen kveld jobber mannen, så da hender det ejg er alene med barna dit... Anonymous poster hash: d0d4a...e0d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Hmmmm, så de fleste ville syntes dette var passende og uten grunn til å bekymre seg for hva kona hans ville ha syntes dersom han dukket opp alene med barna?<br />Fortsatt litt usikker kjenner jeg.<br />HI Anonymous poster hash: 5570a...78e
3 er nok! Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde aldri tenkt i de baner en gang. Min mann sender like ofte play-dage forespørsler til andre foreldre som jeg gjør, både til fedre og mødre. Jeg har invitert med bare pappaen pluss barn på playdate med bare meg og mine barn, og min mann gjør det også omvendt, noen ganger passer det seg best sånn. Ser ingen problemer med det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Hvor utro kan man klare å være i ett basseng med fullt av unger rundt seg som man må følge med uansett? Synes du overtenker hele greia. Anonymous poster hash: cf5e5...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå