Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: To grove knekkebrød med Philadelphia light og kokt skinke. En halv kiwi, te og vann. Mellommåltid: en osteskive og to kalkunskinkeskiver og en gulrot Lunsj: to knekkebrød med makrell i tomat og agurk og en salat med kun grønnsaker. Vann og te. Mellommåltid: En latte med 1 dl ekstra lettmelk, 3 valnøtter og 5 gr 86% sjokolade. Middag: Kjøtt, fisk eller kylling og grønnsaker. Prøver å begrense poteter, ris og pasta. Kveldsmat: 50 gr skyr blandet med 50 gr Cottage cheese, 3 mandler og friske bær. Dommen? Anonymous poster hash: 4906d...4d2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Den høres veldig fin ut! Men har du tenkt å spise nøtter hver dag? Anonymous poster hash: e79d2...1bc
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Dette kommer til å bli ensformig. Kutt ut knekkebrød til lunsj til fordel for salat for eksempel, eller omelett. Kutt ut hvitost - mye fett i den. Til mellommåltid er det bedre med bare frukt/ grønnsaker, smoothie eller kesam og bær. Latten burde i alle fall kuttes ut, sukker i den. Mye nøtter er ikke sunt, selv om de er naturell. Så ville kuttet ut det, samt sjokoladen også. For om du spiser mørk sjokolade hver dag, er det ikke sunt. Skriv ukeplan på hva du planlegger å spise - frokost, mellom, lunsj, mellom, middag og kvelds og følg denne. Fungerte for meg og jeg fikk et variert kosthold. Spis mye proteiner, dette metter. Her er min dag i dag: Frokost - 2 knekkebrød med kalkunpålegg, salatblad og agurk Mellom - Q-yoghurt med bringebær Lunsj - fullkornris, kylling og grønnsaker, litt sweet chilisaus Mellom - 1 eple og 1 mandarin Middag - hjemmelaga fiskepinner, salat og litt potet Kvelds - mager vaniljekesam med jordbær Masse lykke til med å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: a7404...2b9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 En skive hvitost er fordi jeg elsker ost. Kan ikke kutte ut alt jeg liker. Spiser du vanlig yoghurt? Masse sukker. Nøtter inneholder esensielle fortsetter som er nødvendig for å få ned i vekt. Det er kjempesunt. En bit mørk sjokolade inneholder minimalt med sukker, men masse antioksidanter og kun ca 30 kalorier. Barn kan faktisk få det hver dag. Det teller som nesten som en grønnsak. Jeg spiser ikke det samme hver dag. Det kan fort bli omelett eller salat til lunsj også. HI Dette kommer til å bli ensformig. Kutt ut knekkebrød til lunsj til fordel for salat for eksempel, eller omelett. Kutt ut hvitost - mye fett i den. Til mellommåltid er det bedre med bare frukt/ grønnsaker, smoothie eller kesam og bær. Latten burde i alle fall kuttes ut, sukker i den. Mye nøtter er ikke sunt, selv om de er naturell. Så ville kuttet ut det, samt sjokoladen også. For om du spiser mørk sjokolade hver dag, er det ikke sunt. Skriv ukeplan på hva du planlegger å spise - frokost, mellom, lunsj, mellom, middag og kvelds og følg denne. Fungerte for meg og jeg fikk et variert kosthold. Spis mye proteiner, dette metter. Her er min dag i dag: Frokost - 2 knekkebrød med kalkunpålegg, salatblad og agurk Mellom - Q-yoghurt med bringebær Lunsj - fullkornris, kylling og grønnsaker, litt sweet chilisaus Mellom - 1 eple og 1 mandarin Middag - hjemmelaga fiskepinner, salat og litt potet Kvelds - mager vaniljekesam med jordbær Masse lykke til med å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: a7404...2b9 Anonymous poster hash: 4906d...4d2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Dette kommer til å bli ensformig. Kutt ut knekkebrød til lunsj til fordel for salat for eksempel, eller omelett. Kutt ut hvitost - mye fett i den. Til mellommåltid er det bedre med bare frukt/ grønnsaker, smoothie eller kesam og bær. Latten burde i alle fall kuttes ut, sukker i den. Mye nøtter er ikke sunt, selv om de er naturell. Så ville kuttet ut det, samt sjokoladen også. For om du spiser mørk sjokolade hver dag, er det ikke sunt. Skriv ukeplan på hva du planlegger å spise - frokost, mellom, lunsj, mellom, middag og kvelds og følg denne. Fungerte for meg og jeg fikk et variert kosthold. Spis mye proteiner, dette metter. Her er min dag i dag: Frokost - 2 knekkebrød med kalkunpålegg, salatblad og agurk Mellom - Q-yoghurt med bringebær Lunsj - fullkornris, kylling og grønnsaker, litt sweet chilisaus Mellom - 1 eple og 1 mandarin Middag - hjemmelaga fiskepinner, salat og litt potet Kvelds - mager vaniljekesam med jordbær Masse lykke til med å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: a7404...2b9 Altså... I den menyen hun har beskrevet er det ca en halv neve nøtter og EN rute mørk sjokolade hver dag. Det er IKKE ødeleggende. Nøtter, sammen mrd feks avokado, inneholder sunne fettsyrer som man trenger. I tillegg tenker jeg at den bittelille belønningen med en rute sjokolade og litt nøtter hver dag kan forhindre en kjempesprekk på godterier etter en stund, og det er bra. Anonymous poster hash: b0166...c4d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Takk! HI Anonymous poster hash: 4906d...4d2
smurfis Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Dette kommer til å bli ensformig. Kutt ut knekkebrød til lunsj til fordel for salat for eksempel, eller omelett. Kutt ut hvitost - mye fett i den. Til mellommåltid er det bedre med bare frukt/ grønnsaker, smoothie eller kesam og bær. Latten burde i alle fall kuttes ut, sukker i den. Mye nøtter er ikke sunt, selv om de er naturell. Så ville kuttet ut det, samt sjokoladen også. For om du spiser mørk sjokolade hver dag, er det ikke sunt. Skriv ukeplan på hva du planlegger å spise - frokost, mellom, lunsj, mellom, middag og kvelds og følg denne. Fungerte for meg og jeg fikk et variert kosthold. Spis mye proteiner, dette metter. Her er min dag i dag: Frokost - 2 knekkebrød med kalkunpålegg, salatblad og agurk Mellom - Q-yoghurt med bringebær Lunsj - fullkornris, kylling og grønnsaker, litt sweet chilisaus Mellom - 1 eple og 1 mandarin Middag - hjemmelaga fiskepinner, salat og litt potet Kvelds - mager vaniljekesam med jordbær Masse lykke til med å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: a7404...2b9 Det trenger ikke å være mye fett i hvit ost da og en skive er uansett ikke mye, latte er det kun sukker i om du tilsetter det selv. Dessuten, litt fett må man ha, det er den totale mengden kcal man kommer opp i som til slutt betyr noe. Jeg syntes hi ha et variert og fint kosthold med mye fiber, sunt fett og mye grønnsaker. Det kommer også an på hvor mye hun veier og hvor mye hun skal ned
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 En skive hvitost er fordi jeg elsker ost. Kan ikke kutte ut alt jeg liker. Spiser du vanlig yoghurt? Masse sukker. Nøtter inneholder esensielle fortsetter som er nødvendig for å få ned i vekt. Det er kjempesunt. En bit mørk sjokolade inneholder minimalt med sukker, men masse antioksidanter og kun ca 30 kalorier. Barn kan faktisk få det hver dag. Det teller som nesten som en grønnsak. Jeg spiser ikke det samme hver dag. Det kan fort bli omelett eller salat til lunsj også. HI Dette kommer til å bli ensformig. Kutt ut knekkebrød til lunsj til fordel for salat for eksempel, eller omelett. Kutt ut hvitost - mye fett i den. Til mellommåltid er det bedre med bare frukt/ grønnsaker, smoothie eller kesam og bær. Latten burde i alle fall kuttes ut, sukker i den. Mye nøtter er ikke sunt, selv om de er naturell. Så ville kuttet ut det, samt sjokoladen også. For om du spiser mørk sjokolade hver dag, er det ikke sunt. Skriv ukeplan på hva du planlegger å spise - frokost, mellom, lunsj, mellom, middag og kvelds og følg denne. Fungerte for meg og jeg fikk et variert kosthold. Spis mye proteiner, dette metter. Her er min dag i dag: Frokost - 2 knekkebrød med kalkunpålegg, salatblad og agurk Mellom - Q-yoghurt med bringebær Lunsj - fullkornris, kylling og grønnsaker, litt sweet chilisaus Mellom - 1 eple og 1 mandarin Middag - hjemmelaga fiskepinner, salat og litt potet Kvelds - mager vaniljekesam med jordbær Masse lykke til med å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: a7404...2b9 Anonymous poster hash: 4906d...4d2 En rute med 86% sjokolade er ikke usunt, det er bare bra Hvis man holder seg til en rute så. Anonymous poster hash: 17dcb...78d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Det er ikke sukker i latten. Den lager jeg selv. HI Anonymous poster hash: 4906d...4d2
*Smiley* Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Hei .Man kan spise brød når man slanker seg også , hvis du vil ha variasjon.Det er ikke så mye mer kalorier .Jeg har pleid å kutte ut all drikke med kalorier og tatt det igjen i mat istedet. Menyen din ser veldig fin ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå