sologsommer Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2013 Sto på VG at det ikke var Rema (men hele står på VG+)
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 nekter og tro det er kiwi, skal men da tippe joker, eller Coop ekstra?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Det billigste blir og ta for seg ukas tilbudsmagasin, og "shoppe rundt" etter de. Så må vi tenke på generelle tilbud, som er "vanlig pris" for i mange butikker;- Coop, bla kjøp ett produkt, få med et annet. Kjøp to for 49 eller kjøp 3 for 69 osv..Og antar andre kjeder også har liknende tilbud slik at oppgitte "Normalpriser" satt opp mot hverandre fra butikk til butikk, vil veldig sjeldent være reelle... Synes slikt er mindre interessant. Jeg ser gjennom tilbudsaviser, og ser om noen har tilbud på ting jeg kan tenke meg. Ofte er det snop og snack på 10-kronerstibud, og brus på tilbud. Dette fordi det er matvarere jeg FØRST velger bort når jeg synes matkorga blir for dyr. Samtidig som jeg synes det er hetl greit at slike varer stort sett har blitt og fortsatt BØR bli dyrere til "normalpriser"..SÅ må man heller planlegge innkjøp av dette og avstå fra slikt om man finne rdet for dyrt (som jeg sel vvelger og gjøre noen gang..) Ellers så er jo mat det vi bruker MINST av lønna vår på, er mange andre produkt og tjenester de HELLER burde fokusere på prismessig,- synes jeg.. Selv om man jo vet at Norges rikeste er de som "gjør Norge billigere",- så mulig noen butikker har margienr og gå på når det kommer på pris og fortjeneste til ulike ledd. Etter toppsjefene (Reitan, hAgen og co), så ligger jo ofte også daglige ledere av de enkelte dagligvarebutikker gansek høyt oppe på inntektslistene runt omkring.............Selv om folk går rundt og mener BØNDENE får for mye.:rart at disse da ikke ligger på inntektstoppen, sån på det jevne..... Anonymous poster hash: 3dc54...1d1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Det var prix som vant! Anonymous poster hash: 0c707...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå