Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 ja ja, nå har jeg kjøpt både sanasol OG vitaminbjørner, men fant jo fort ut at det blir for mye vitaminer, så det blir bare en av delene om dagen... synd jeg åpna begge 2 da =/ Tran er Uaktuelt for mini så må jo få i h*n noe annet ! Får ta annenhver dag med sanasol og bjørner, men det er vel egentlig ett fett? Noen som vet om de eskimo-tran greiene faktisk ikke SMAKER fisk? Anonymous poster hash: 8d741...917
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Det er en grunn til de sier vi har dyr urin, for alle vannløselige vitaminer du spiser for mye av tisser du rett ut igjen. Anonymous poster hash: 01299...abe
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 A vitaminer skal du være skikkelig forsiktig med , men de andre er det ikke så farlig å få for mye av. Men du må sjekke hvor mye A vitamin du kan gi barna, så kan du jo halvere dosen sanasol f.eks! Anonymous poster hash: c456e...7d9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Så lenge barnet har et variert og sunt kosthold så trenger det ikke ekstra vitaminer. Bare sørg for at det spiser frukt, grønnsaker, grove kornprodukter, fisk osv. Det som er viktig er at det får i seg omega 3 (tran) Du kan jo prøve sitrontran. Eller så får man også omega 3 fra annet enn fisk. Linolje feks. Anonymous poster hash: 855a1...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå