Peispå! Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Må jo spekulere... Dro i et badeanlegg med barnet mitt i ettermiddag. Etter ei stund setter jeg meg i boblekaret og venter på at boblene skal komme på. (automatisk) Mens jeg venter, hopper en ung gutt/mann oppi, og setter seg på andre siden, rett ovenfor meg. Han sitter å speider rundt, som han ser etter noen. Etter en stund hopper plutselig to unge jenter oppi, hvorav hun ene hopper rett på fanget hans. "Hei, kjærestene mine" hilser han. Hæ? Hørte jeg rett? Kjærestene i flertall? Jeg prøver å diskre høre og se hvordan de oppfører seg på andre sida av karet. Det er ikke så stort, så vil helst unngå å direkte stirre fremfor meg også. Joda, fyren mente tydeligvis hva han sa, for han stryker kjærlig hun som sitter i fanget på kinnet, og kysser litt på halsen, mens hun andre lener seg inntil han, og hun stryker på han oppover armer og brystkasse.. Mens de sitter slik å "trekantkoser" snakker de om alt fra at hun ene må ha regulering (!?) til hvorfor det aldri kommer bobler i karet... Hun som har sittet i fanget til nå, sier hun skal gå å forhøre seg om noen kan starte boblene og reiser seg. I samme sekund begynner jente nr 2 og gutten å kline. Jeg visste ikke helt om jeg var mest sjokkert, eller redd for å havne på skjult kamera... men er jeg helt utgått på dato? Har dette blitt en trend? Så offentlig? Vil tippe de var mellom 16 og 18 en plass. De er jo så unge!! Dette synes jeg var veldig spesielt....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Æsj, ekkelt :S Det er vel dem det er noe galt med, ikke deg. Anonymous poster hash: f0ecd...bfe
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 De har åpenbart sett for mye Paradise Hotel. Stakkars barn som har så lite integritet og tror det er slik man må oppføre seg for å være kul..
mamma_bergen Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Mulig jeg er like "gammel" som deg, meg jeg syns det der var litt spesielt.. Men hver sin lyst
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Dagens ungdom altså!... Vil nesten tippe på skjult kamera jeg Anonymous poster hash: b1df3...e0e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Kanskje de skulle tulle med deg:)? Anonymous poster hash: 0f826...e97
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Oh yes, du er nok utgått på dato. Slike ting har jeg også vært vitne til i det siste. Herremin, det er helt utrolig hva enkelte ungdommer finne på nå om dagen! Så jeg er glad jeg selv er utgått på dato, så jeg slipper "strekke meg" etter et slikt liv Anonymous poster hash: 2e52e...dc2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Oh yes, du er nok utgått på dato. Slike ting har jeg også vært vitne til i det siste. Herremin, det er helt utrolig hva enkelte ungdommer finne på nå om dagen! Så jeg er glad jeg selv er utgått på dato, så jeg slipper "strekke meg" etter et slikt liv Anonymous poster hash: 2e52e...dc2 Ugh, seriøst? :S På tide å flytte til fjells, skjønner jeg Anonymous poster hash: f0ecd...bfe
Peispå! Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2013 Passende kommentar den om å se for mye Paradise... De virket så himla uanfektet ut der de satt. Følte meg rett og slett urgammel med alle tankene som fløy gjennom hodet. Er utviklingen så kjapp? Jeg henger visst ikke med lengre... Burde si at jeg så dem igjen ved flere anledninger i andre basseng utover ettermiddagen, og de var like kjærlige mot hverandre, alle tre..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 På fjellet har dette foregått i titalls av år, så tror ikke det er noen ide Anonymous poster hash: 2695d...16f
Brennheite Badeand Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Tror ikke jeg hadde klart å holde meg alvorlig jeg altså.... Og ihvertfall ikke blitt sittende oppi der med dem!
HvittHus Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Dette er ikke vanlig blant ungdommene. Jeg har fire, og har fulgt vennene oppover, og det har aldri vært på tale med polyamori i disse gjengene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 hahahahaha..nei, du er ikke gammeldags..dette var rart. Anonymous poster hash: 4130f...087
Peispå! Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 22. oktober 2013 Tror ikke jeg hadde klart å holde meg alvorlig jeg altså.... Og ihvertfall ikke blitt sittende oppi der med dem! Var akkurat det som skjedde. Måtte holde meg for ikke å begynne å le, og som sagt trodde jeg et øyeblikk at jeg kanskje var med på skjult kamera
Jallow B Skrevet 22. oktober 2013 #15 Skrevet 22. oktober 2013 Haha, jeg hadde følt meg ubekvem jeg også...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #16 Skrevet 22. oktober 2013 Noen alternative holdt på akkurat slik med "polygami" slik da jeg var ung for 20 år siden også, men da møtte du dem kanskje bare ikke . De fantes på forsøksgym. Anonymous poster hash: fe745...b63
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #17 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg sier bare,- "himlar"..Tror faktisk det hadde vært letter og "akseptere" om det var snakk om "godt voksen" mennesker...Jeg mener, for noen er nok et slitk liv "riktig" det være seg en mann med flere koner eller vice versa. (ike at det er noe for meg..Jeg har nok med og oppdra EN mann, om jeg ikke skal ha flere, evt krangel med andre "koner" om hvordan mannen bør oppdraes ) Men ungdom. Jeg tenker litt som så at det er en så åpenhet om sex, og mantraet er "man kan ikke si man ikke liker det, om man ikke har prøvd",- og det blir så feil, så feil.Det er mye jeg ikke har prøvd mtp sex og kjæresterier som jeg ALDRI kommer til og prøve--Og jeg påberoper meg retten til og si at jeg ikke liker det.:Når man ikke liker TANKEN på det, så kan man selvsagt si man "ikke liker det":. Det er bare og se på "Trekant" på Tv det,- eller høre på en sending med "SUSS" på P3..Greit at sex ikke skal være æsj og fysj og fy og skam.. Men det må da finnes en mellomting mellom og tre på ungene kyskhetsbelte og kaste nøklene til og "tvinge de" til og prøve alt mulig innenfor den seksuelle verdens variasjoner,- fordi "man ikke kan si man ikke liker det",- for "man har ikke prøvd":.Det gjelder bare mat det ! Anonymous poster hash: c91d5...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå