Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Noen som har erfaringer med dette setet? Tar det stor plass... er det god benplass? http://www.jollyroom.no/bilbarnestoler/bilstolstyp/bilbarnstolar/akta-graco-cosmic-comfort-s-mode-noir.html?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7OTA1MTsjOw&ttype=click Anonymous poster hash: 36f39...52d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Vi har hatt dette. Setet var helt supert. Brukt det både bakovervendt og forovervendt. Forovervendt med både integrert sele og med bilsele når han ble for stor for den integrerte. Litt jobb med å montere det bakovervent, men skal du ikk drive å flytte det så er det absolutt å anbefale. Det går også å få kjøp ekstra forankringseler til bakovervendt bruk, hvis du skal buke det i feks 2 forkjellige biler. Så blir det mindre jobb med å flytte det over. Anonymous poster hash: 99662...ecf
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Fikk dere brukt setet lenge? Vi har hatt dette. Setet var helt supert. Brukt det både bakovervendt og forovervendt. Forovervendt med både integrert sele og med bilsele når han ble for stor for den integrerte. Litt jobb med å montere det bakovervent, men skal du ikk drive å flytte det så er det absolutt å anbefale. Det går også å få kjøp ekstra forankringseler til bakovervendt bruk, hvis du skal buke det i feks 2 forkjellige biler. Så blir det mindre jobb med å flytte det over. Anonymous poster hash: 99662...ecf FIkk dere brukt setet lenge? Takk for utfyllende svar Anonymous poster hash: 36f39...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå