Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Som dere har prøvd selv og VET er god? Ikke spist det siden jeg fikk cøliaki, for jeg har bare smakt Toro sin Det er over 3 år siden nå så hørtes så godt ut i den mattråden her Anonymous poster hash: 6748c...c0c
Bustetroll Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Pleier aldri følge oppskrifter når jeg lager den type mat..Her er en:http://www.godt.no/#!/oppskrift/532/moussaka Men jeg lager alltid med poteter i bunnen..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Tomatsaus: 2 bokser hakkede tomater Tomatpuré 4 fedd hvitløk En gul løk Kanel Kardemomme Litt muskatnøtt Litt fløte Salt Pepper Fersk basilikum La langtidskoke i minst tre timer. Ostesaus Mel, smør og melk. Masse god ost, litt muskatnøtt og revet parmesanost Legges lag i lag med aubergine og potet (jeg blander, men kan velge å ha enten eller også). Toppes med fersk parmesan. Anonymous poster hash: 5205b...3fc
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Kjøttdeig/karbonadedeig med Tomatsausen, forresten. Med mindre du skal lage vegetar. Anonymous poster hash: 5205b...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå