Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hun hoppet i sofaen og traff en kant. Merket etterpå at det var blod i trusen, da ble hun helt fra seg av redsel. Jeg plastret det og det så ut som en rift. Bør jeg gå til legen når barn blør der nede? Ble så utrolig redd selv når jeg så blodet. Stakkars jenta mi:( Anonymous poster hash: 2aa4b...925
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 plaster i underlivet? Det kan jo ikke være sunt med tanke på bakterievekst. Så lenge du vet hva som er grunnen til blodet og det stopper av seg selv og ikke er mye vil jeg tro du kan ta det rolig. Om hun blør mye og/eller det ikke stopper ville jeg ringt å snakket med legevakta. Anonymous poster hash: 15456...bdd
monson Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Se det litt ann kanskje ? jeg husker at jeg mistet jomfuhinna mi da jeg var 6år på en gutte sykkel. Jeg blødde og det gjorde skikkelig vondt, men dro aldri til legen. Men, jeg tror ikke jeg fikk noe sår der nede. Men, jeg tror det er bare du som har sett såret som vet best om dere skal til legen eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 plaster i underlivet? Det kan jo ikke være sunt med tanke på bakterievekst. Så lenge du vet hva som er grunnen til blodet og det stopper av seg selv og ikke er mye vil jeg tro du kan ta det rolig. Om hun blør mye og/eller det ikke stopper ville jeg ringt å snakket med legevakta. Anonymous poster hash: 15456...bdd Er litt på siden så ja jeg tok på et plaster. Barnet gråt også veldig, hun ble kjemperedd så da trøstet jeg og sa det hjelper med plaster...vurderte bind også, men hun ble helt fra seg når hun så blodet. Anonymous poster hash: 2aa4b...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå